آخرین آمار از وضعیت کرونا در استان بوشهر

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۴۴۱۷
آخرین آمار از وضعیت کرونا در استان بوشهر
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۱۰۹ بوده است.

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۶۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد چهار مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک نفر از هم‌استانی‌های عزیزمان با ۴۸ سال سن روز گذشته فوت شده که بدون بیماری زمینه‌ای بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: همه این افراد با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۱۰۹ بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۸۵۰ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۲ نفر مورد مثبت قطعی و ۸ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

نظر شما