حامیان بوشهری ۶.۳ میلیارد به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۲۹۳۴
حامیان بوشهری ۶.۳ میلیارد به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از همکاری خیران هم استانی در رسیدگی به نیازها و مشکلات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، خیران نیک اندیش هم استانی 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در زمینه های مختلف نقد و کالا به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمد لطفی صبح امروز در دیدار با تعدادی از خیران و حامیان نیکوکار اظهار داشت: خیران و حامیان نیکوکار، مروجان همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از حمایت حامیان از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت گفت: رسیدگی و کمک به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند از تأکیدات دین مبین اسلام و اولیای الهی و از اولویت‌های نخست کار امداد است و بی‌شک یاری ‌رساندن به محرومان از جمله فرزندان ایتام و محسنین اجر دنیوی و اخروی بالایی به دنبال دارد.

او با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آنها قرار می‌دهند.

لطفی از پرداخت کمک‌های نقدی حامیان به ایتام خبرداد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان بوشهری 6 میلیارد و 300 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف نقد و کالا از جمله، درمانی، معیشتی، تامین مسکن، جهیزیه و فرهنگی به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: هم اکنون قریب به 6 هزار و 577 نفر فرزند یتیم و غیر یتیم(محسنین) در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که دو هزار و 160 نفر یتیم و چهار هزار و 417 نفر دیگر فرزندان غیر یتیم(محسنین) هستند.

لطفی با بیان اینکه 12 هزار حامی نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین بر عهده دارند گفت: بخش قابل‌ توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می‌شود.

او با تاکید بر افزایش مشارکت خیران در رسیدگی به ایتام تصریح کرد: بستر لازم برای استفاده از شیوه‌های الکترونیکی در ثبت نام و پرداخت کمک‌های مبتنی بر نیاز محرومان فراهم‌ شده و مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق سایت ekram.emdad.ir به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به ثبت نام و پذیرش فرزندان ایتام اقدام و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز