بیانه جمعی از مدیران گروه صنعتی بارز در پی انتشار اکاذیب در فضای مجازی

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۱
بیانه جمعی از مدیران گروه صنعتی بارز  در پی انتشار اکاذیب در فضای مجازی
گروە صنعتی بارز در پی انتشار اخباری مغرضانه در چند روز اخیر با موضوع فساد در گروه صنعتی بارز در یکی از شبکه‌های اجتماعی و بازنشر آن در چند سایت خبری، جمعی از مدیران گروه صنعتی بارز بیانیه ‌ای را منتشر کردند.

‍به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروە صنعتی بارز  در پی انتشار اخباری مغرضانه در چند روز اخیر با موضوع فساد در گروه صنعتی بارز در یکی از شبکه‌های اجتماعی و بازنشر آن در چند سایت خبری، جمعی از مدیران گروه صنعتی بارز  بیانیه  زیر را منتشر نموده اند:

- آنچه که به عنوان فرار یکی از مدیران این گروه به کشور کانادا اعلام شده در واقع رفتن یکی از مدیران با ویزای پزشکی به صورت عادی به خارج ازکشور بوده و هیچ پرونده قضایی برای ایشان وجود نداشته که نیاز به فرار از کشور باشد.

-  دو نفر از کارکنان که به اتهام تخلف در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند قبلا به علت کشف تخلف از سمت های خود بر کنار شده بودند. چنانچه تخلفی توسط هریک از کارکنان این گروه صورت پذیرد توسط مقام قضایی بررسی و در صورت احراز تخلف برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت و مدیریت این مجموعه نیز درخواست اعمال قانون برای متخلفین را خواستار است. 

- هرگونه تغییر در تیم مدیریتی این گروه به صورت رسمی توسط سهامدار اعلام خواهد شد و نقل قول از یک مقام آگاه (ناشناس) درخصوص تغییر مدیریت شرکت کار شایسته ای نیست.

در پایان از دستگاه قضایی تقاضا می شود تمامی افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه باعث هتک حیثیت این گروه صنعتی گردیده اند را مورد پیگرد قانونی قرار داده و حدود مربوط به تهمت و اخلال در نظام تولیدی کشور را اجرا نمایند.

نظر شما