رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۲:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۴
کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید کرونایی در استان کرمانشاه گفت: بر اساس اعلام وزرات بهداشت شهرستان کرمانشاه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ محمود رضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: بر اساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت که امروز ۱۴ اردیبهشت ماه به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابلاغ شده رنگ بندی کرونایی چهار شهرستان استان کرمانشاه از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

او افزود: چند روزی است که وضعیت ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه با روند نزولی به ثبات رسیده اما به این معنا نیست که مردم با عدم رعایت دستورالعمل‌ها مجدد وضعیت را به بخران برسانند و از طرفی گونه‌های دیگر ویروس جهش یافته کرونا مانند نوع هندی در کمین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رنگ بندی قرمز شهرستان‌های استان تصریح کرد: هم اکنون پنج شهرستان هرسین، گیلانغرب، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و روانسر در شرایط قرمز هستند که متأسفانه شهرستان روانسر از وضعیت نارنجی به قرمز کرونایی تغییر رنگ داده است.

او افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه و کنگاور در شرایط زرد قرار دارند و تعداد موارد ابتلاء به ویروس کرونا در این شهرستان‌ها کاهش پیدا کرده است.

مرادی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و جوانرود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در شرایط زرد قرار دارند.

نظر شما