حادثه رانندگی در کرمانشاه ۴ کشته و زخمی به جا گذاشت

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۲۵۰۲
حادثه رانندگی در کرمانشاه ۴ کشته و زخمی به جا گذاشت
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در ورودی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ فضل‌الله شیری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: این حادثه ساعت ابتدایی صبح امروز دوشنبه حوالی روستای چشمه سفید نرسیده به میدان آزادگان میان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند رخ داد.

او اظهارکرد: در این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ به رانندگی جوانی ۲۷ ساله ابتدا به گاردیل کنار جاده و سپس از عقب با یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرد و سپس از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با اشاره به پرتاب شدن راننده و سرنشینان پژو ۴۰۵ از خودرو پیش از آتش سوزی، ادامه داد: راننده این وسیله نقلیه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری یادآور شد: همچنین ۲ سرنشین دیگر این خودرو که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۳۰ ساله بودند به همراه راننده ۲۶ ساله سمند نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

او در پایان، علت وقوع این حادثه مرگبار را عدم توانایی راننده جان باخته خودرو پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز