آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۹ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۰:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۳۶۴۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان مازندران تا ۹ مرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد مقابله با کرونای استان مازندران گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۳۹ نفر از این تعداد جدید و فقط مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش برنا؛ سید عباس موسوی، دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران گفت: در حال حاضر 3 هزار و ۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۶۳۹ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.  

او ادامه داد: حال ۳۸۰ بیمار وخیم است که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او گفت: براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی مناطق مختلف کشور در سامانه ماسک وزارت بهداشت، ۵ شهرستان استان مازندران شامل سوادکوه شمالی، عباس‌آباد، نکا، کلاردشت و گلوگاه وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند. به این ترتیب از امروز تعداد ۲۰ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

موسوی ادامه داد: شهرستان‌های وضعیت قرمز استان شامل پنج شهر ساری، قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، بابل، بهشهر، بابلسر، فریدونکنار، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر، سوادکوه شمالی، عباس آباد، نکا، کلاردشت و گلوگاه و شهرستان‌های وضعیت نارنجی نیز شامل میاندورود و سیمرغ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز