مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

آمار ورزشکاران سازمان یافته هیات بدمینتون در کردستان نگران کننده است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۰:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۴۸۵
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هیات بدمینتون استان کردستان با 288 ورزشکار سازمان یافته جزو هیات هایی با آمار پایین در جذب ورزشکار برای این رشته ورزشی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: بدمینتون کردستان در حوزه قهرمانی فعالیت خوبی داشته است اما در بحث همگانی ضعیف عمل کرده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اشاره ای به آمار ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی داشت و گفت: آمار ورزشکاران رشته بدمینتون در کردستان با ۲۸۸ نفر در سال ۹۷ بسیار نگران کننده است.

او افزود: بدمینتون یک رشته دانشگاهی است که در تمام شهرستان ها وجود دارند و باید هیات جدید در ارتقا آمار ورزشکاران سازمان یافته خود تلاش بیشتری انجام دهد.

جولائی گفت: هیاتی که 300 ورزشکار سازمان یافته داشته باشد نمی تواند ورزشکاران مستعد بسیاری را کشف کند.

مدیر کل ورزش و جوانان خواستار آشتی رشته ورزشی بدمینتون با سالن های ورزشی شد و گفت: توجه به ورزش همگانی می تواند ورزشکاران مستعد و افتخار آفرینان بسیاری را در این رشته کشف کنند.

او گفت: هیات بدمینتون کردستان به دلیل اینکه پیش از این به صورت سرپرستی اداره می شد امکان بسته شدن تفاهم نامه با هیات وجود نداشت اما پس از مجمع نیازسنجی های هیات انجام گرفته و تفاهم نامه مالی نیز با هیات بدمینتون بسته خواهد شد.

جولائی گفت: باید تمامی شهرستان ها به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند مهران شهبازی های بسیاری را در استان کردستان تربیت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز