رئیس هیات ورزش های رزمی استان زنجان:

آغاز مسابقات بین‌المللی رزمی سبک استریت فایت به میزبانی زنجان از امروز

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۹:۵۷
کد خبر: ۸۶۸۶۴۳
آغاز مسابقات بین‌المللی رزمی سبک استریت فایت به میزبانی زنجان از امروز
علی اوسط بیگدلی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات ورزش های رزمی استان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا برگزاری مسابقات مختلف در این رشته ورزشی برنامه ریزی شد و از ابتدای امسال نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور 8 کشور برگزار می‌شود

علی اوسط بیگدلی با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات ورزش های رزمی استان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا برگزاری مسابقات مختلف در این رشته ورزشی برنامه ریزی شد و از ابتدای امسال نیز آغاز شده است.

 وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کی بوکسینگ سبک استریت فایت به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات از امروز در دو بخش بانوان و آقایان  برگزار خواهد شد.

 رئیس هیات ورزش های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات در بخش بانوان از امروز آغاز می 270 نفر از بانوان از سراسر کشور حضور خواهند داشت که کشور افغانستان نیز در این بخش ورزشکارانی را به ایران و استان زنجان اعزام کرده است.

بیگدلی با بیان اینکه این مسابقات با عنوان شکوه خلیج فارس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات در بخش آقایان نیز از فردا به مدت سه روز آغاز خواهد شد که تا به امروز 122 پاسپورت از کشورهای مختلف شامل 8 کشور پذیرش شده است.

 وی با بیان اینکه وزن کشی مسابقات در بخش آقایان از عصر فردا آغاز می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین بار در زنجان به صورت بین المللی و با حضور کشورهایی از 4 قاره جهان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز