نایب رئیس هیأت والیبال استان مرکزی؛

دختران تهرانی قهرمان رقابت های کشوری والیبال شدند

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۲۶:۱۲
کد خبر: ۸۶۹۹۴۶
دختران تهرانی قهرمان رقابت های کشوری والیبال شدند
تیم والیبال نوجوانان تهران در رقابت های کشوری این رشته که شامگاه جمعه در اراک پایان یافت، عنوان قهرمانی این مسابقات را از ان خود کرد.

به گزارش برنا از اراک نایب رئیس هیأت والیبال استان مرکزی، گفت: نمایندگان استان‌های اصفهان، خراسان روضوی و مرکزی نیز به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم این مسابقات را به دست آوردند.

«اعظم السادات میری روشن» افزود: مسابقات والیبال دختران نوجوان کشور با شرکت ۱۰ تیم از استان‌های اصفهان، مرکزی، کرمان، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، مازندران، گلستان و خراسان رضوی پس از ۶ روز رقابت شامگاه جمعه با معرفی تیم‌های برتر در اراک پایان یافت.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در دو گروه پنج تیمی پیگیری شد، که استان مرکزی در گروه الف با تیم‌های اصفهان، کرمان، گیلان و آذربایجان شرقی هم گروه بود.

نایب رئیس هیأت والیبال استان مرکزی اظهار داشت: این رقابت‌ها به صورت گروهی برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی برای رده بندی و فینال راه یافتند که در این مرحله رقابت‌ها به صورت ضربدری پیگیری شد.

میری روشن عنوان کرد: در نهایت تیم والیبال دختران نوجوان تهران با شکست دادن حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد، تیم والیبال اصفهان سکوی دوم را به خود اختصاص داد، خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد و استان مرکزی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی افزود: این مسابقات در مجموعه ورزشی امیرکبیر اراک با قضاوت ۱۵ داور ملی و زیر نظر مستقیم فدراسیون والیبال کشور برگزار شد.

 

نظر شما