کاراته‌کاهای استان سمنان با ۱۰۰ نشان قهرمان کشور شدند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۸۵۶۰۷
کاراته‌کاهای استان سمنان با ۱۰۰ نشان قهرمان کشور شدند
رئیس سبک شوتوکان استان سمنان گفت: تیم این استان با بدست آوردن ۱۰۰ مدال رنگارنگ در هجدهمین دوره مسابقات کشوری این سبک برسکوی نخست قهرمانی کشور ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید صادق سید رضایی افزود: این رقابت ها با حضور ۲۲۰ ورزشکار از سراسرکشور به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس به کشور، در ورزشگاه تختی شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تیم استان سمنان در کاتا و کمیته در رده های مختلف سنی خردسالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان وهمچنین رده کمربندی گوناگون با اختلاف بسیار در بدست آوردن مدال ها برحریفان خود غبله کرد، ادامه داد: تیم های خوزستان و گلستان به ترتیب مقام دوم و سوم این دوره از رقابت های قهرمانی کشور را کسب کردند.

وی تاکید کرد:با حضورمهدی جعفری مربی تیم ملی جوانان کشور و استعدادیابی های شرکت کنندگان در این رقابت ها چهار نفر از برترین های استان سمنان از باشگاه الهادی شاهرود به اردوی تیم ملی دعوت کردند.

رئیس سبک شوتوکان جهانی WUKAکاراته استان سمنان گفت: منتخبین هر وزن برای مسابقات برون مرزی بهمن ماه امسال پس از شرکت در اردوی تیم ملی اعزام خواهند شد.

سید رضایی افزود : ۲۵۰ کاراته کای زن و مرد در سبک شوتوکان در سه باشگاه شاهرود و ۲ باشگاه سمنان مشغول فعالیت ورزشی هستند.

۲ جام اخلاق مسابقات نیز به خراسان رضوی و مازندران رسید.

این دوره از مسابقات قهرمانی کشور با رقابت ورزشکاران استانهای تهران، سمنان ،خوزستان،خراسان رضوی،قم،گیلان ،مازندران،قزوین ،چهارمحال و بختیاری و گلستان انجام شد.

شهرستان شاهرود ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته داشته و به خاطر شرایط خوب آب و هوایی و داشتن امکانات لازم ، هرساله میزبان برگزاری مسابقات سراسری برخی رشته ها و نیز اردوی آمادگی تیم های ملی در رشته های گوناگون است.

سی‌امین دوره رقابت‌های ورزشی دختران سراسر کشور در مقطع متوسطه هم که با شرکت ۵۱۸ دانش آموز ورزشکار در قالب ۲۴ تیم والیبال و ۲۳ تیم فوتسال در این شهرستان آغاز شده بود عصر امروز با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۲۷ تیم از استان های مختلف کشور در ماه جاری با حضور ۶۳۳ ورزشکار در شاهرود برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز