معاون وزیر ورزش و جوانان:

نگاه دست اندکاران استان سمنان در برگزاری نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور ارزنده است

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۴:۳۱
کد خبر: ۸۸۹۱۳۵
نگاه دست اندکاران استان سمنان در برگزاری نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور ارزنده است
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه دست‌اندرکاران ورزش استان سمنان در برگزاری چنین نمایشگاهی به عنوان نمونه آزمایشی در کشور ارزنده است و این امر در دیگر استان‌های کشور نیز اجرا شود.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جمشید تقی زاده شامگاه شنبه در حاشیه بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود:سمنان در بخش‌های فرهنگی و ورزشی ظرفیت‌های فراوانی دارد که با اتخاذ تدابیر لازم از سوی وزارت‌ ورزش و جوانان می توان در توسعه ورزش این استان گام برداشت.
وی با اشاره به فضای امیدوارکننده و نشاط آفرین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی تصریح کرد: نگاه دست‌اندرکاران ورزش استان سمنان به ویژه جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در برگزاری چنین نمایشگاهی به عنوان نمونه آزمایشی در کشور ارزنده است و این امر در دیگر استان‌های کشور نیز اجرا شود.
معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: امیدواریم با ظرفیتی که در ورزش سمنان دیده شد ، با کمک استاندار سمنان و وزیر ورزش و جوانان و بر اساس گزارشی که در شورای معاونان وزارت ورزش ارائه خواهد شد، وضع بهتری را برای استان سمنان تعریف کنیم.
 
تقی‌زاده ادامه داد: ورزش زبانی بین‌المللی و با زبان ورزش می‌توان در سراسر جهان حرف زد و نگاه خوبی که امروز در استان سمنان وجود دارد، این است که وحدت و همبستگی مردم با ورزش تقویت شده است.
 
معاون امور حقوقی، مجلس، و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد:سمنان در حوزه سرانه‌های ورزشی، استانداردهای ملی را از آن خود کرده و هم‌اکنون در حال سبقت گرفتن برای کسب استانداردهای بین‌المللی است.
 
وی با بیان اینکه چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد:سمنان حدود ۹۰ طرح نیمه تمام ورزشی دارد که اتمام این طرح‌ها و افزایش سرانه ورزشی، اقدام زیرساختی برای توسعه ورزش همگانی است.
 
تقی‌زاده تاکید کرد: هماهنگی و تعامل مسوولان استانی با وزارت ورزش و جوانان برای اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی لازم است.
 
معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: امروز جامعه به نشاط و شادابی نیازمند است و برای تحقق این امر، استانداری‌ها، فضاهای مجازی و رسانه‌ها، این رسالت را برعهده دارند تا مردم را به سوی ورزش ترغیب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز