سرمربی راه یاب ملل مریوان:

شهداب یزد حریفی آشنا برای راه یاب ملل/ بازیکنان هماهنگی بهتری دارند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۵:۰۶
کد خبر: ۹۲۳۹۵۶
شهداب یزد حریفی آشنا برای راه یاب ملل/ بازیکنان هماهنگی بهتری دارند
سرمربی راه یاب ملل مریوان گفت: شهداب یزد حریفی آشنا برای ما است و با نحوه بازی کردن آنان آشنایی کافی را داریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

آرش صادقیانی پیش از مسابقه با شهداب یزد در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بسیار فشرده است و ما در تلاش هستیم که به بهترین شکل ممکن کمترین فشار به بازیکنان وارد شود.

سرمربی تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در خصوص مسابقات با نماینده یزد گفت: مسیر طولانی را برای این مسابقه در یزد طی کرده اما در مجموع بازیکنان آماده هستند و پس از بازی با شهرداری ارومیه به هماهنگی خوبی رسیده اند.

صادقیانی در ادامه عنوان کرد: شهداب یزد امسال جزو اولین تیم هایی بود که یارگیری را شروع کرد و در نهایت هم توانستند یک تیم خوب و جوان را جمع کنند.

او افزود: این تیم هفته گذشته توانست سایپا را شکست دهد اما با این حال شهداب حریفی آشنا برای ما است و با بازی کردن آنان آشنایی داریم و امیدواریم با شناختی که از نقطه ضعف هایشان داریم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی راه یاب ملل مریوان در خصوص ترکیب تیمش مقابل شهداب یزد افزود: تنها یکی از بازیکنان ما مصدوم است اما وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارد و تمامی بازیکنان تیم را در اختیار داریم.

صادقیانی با اشاره به اینکه هر تیمی برای کسب پیروزی به میدان می رود، عنوان کرد: تاکید کرد: در دو بازی گذشته مقابل سایپا و خاتم اردکان تیم ما کامل نبود اما مقابل ارومیه فوق العاده بازی کردیم و ارومیه هم بهترین بازی این فصل خود را مقابل ما انجام داد.

او عنوان کرد: سطح مسابقات سوپر لیگ بسیار بالا است و ما برای این اولین بار این مهم را تجربه می کنیم و به همین دلیل نیازمند حمایت بیش از پیش هستیم.

صادقیانی با بیان اینکه هدف باشگاه های راه یاب ملل در سال جاری حفظ سهمیه لیگ برتر است، گفت: با حفظ سهمیه و حضور در دوره های بعدی لیگ قطعاً بازیکنان تجربه بیشتری کسب و شرایط بهتری را برای تیم فراهم خواهیم کرد.

نظر شما