دستگیری مأمور قلابی در بوشهر

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۸:۳۷
کد خبر: ۹۲۶۶۰۴
دستگیری مأمور قلابی در بوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری فرد کلاهبرداری در پوشش مأمور پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری فرد کلاهبرداری در پوشش مأمور پلیس خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر کلاهبرداری شخصی حدودا ۴۵ ساله از کسبه و مغازه داران شهر برازجان اقدامات لازم را جهت شناسائی و دستگیری وی اغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از مالباختگان، متهم به هویت معلوم در شهر برازجان شناسائی و در بازرسی از منزل وی یک دست لباس نیروی انتظامی کشف شد که متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهم در مواجهه حضوری با مالباختگان و شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفت که در پوشش مأمور انتظامی با سوء استفاده از اعتماد عمومی به پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور نیروی انتظامی بدون پرداخت وجه از مغازه های شهر برازجان اجناسی را گرفته و از آنان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به عنوان مأموران پلیس، ادارات دولتی و غیره معرفی می کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز