باد، باران و رعد و برق در جو منطقه کرمانشاه

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۷:۰۵
کد خبر: ۹۶۶۰۲۱
باد، باران و رعد و برق در جو منطقه کرمانشاه
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : از بامداد فردا تا اوایل هفته آینده به دلیل گذر امواجی ناپایدار از جومنطقه به تناوب شاهد وزش باد بارندگی و گاهی اوقات رعدو برق در سطح استان خواهیم بود.

به  گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، گفت : با تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر خواهد بود.

او گفت : به دنبال این وضعیت از بامداد فردا تا اوایل هفته آینده به دلیل گذر امواجی ناپایدار از جو منطقه به تناوب شاهد وزش باد بارندگی و گاهی اوقات رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: این شرایط ممکن است طی ساعاتی از روز پنجشنبه به خصوص در پاره‌ای از نقاط از نواحی شرقی و جنوب استان با آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب همراه باشد.

او سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را کنگاور با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را سومار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه در این بازده زمانی بین حداقل سه و حداکثر ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز