مدیرکل ورزش و جوانان گیلان :

شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای داشته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۹۶۸۷
شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر و امید رشد قابل ملاحظه ای داشته است
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : شاخص های ورزش استان گیلان در دولت تدبیر نسبت به دولت پیشین در همه ی بخش ها رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان  با بیان اینکه ورزش استان در دولت تدبیر و امید  از جهت توسعه زیر ساختها ، باشگاههای ورزشی  ، مربیان  و داوران فعال وسرانه فضاهای ورزشی از حداقل ۲۱درصد تا حداکثر ۵۷درصد رشد داشته است، افزود:تعداد باشگاههای فعال در پیش از دولت تدبیر از مرز ۵۶۲ باشگاه گذر نکرده بود ،در حالی که این تعداد در دولت تدبیر به حدنصاب ۱۳۰۰رسیده است .

وی حضور بخش خصوصی را در توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار حایز اهمیت برشمرد و گفت : در راه اندازی باشگاههای ورزشی بیش از ۱۳۱ درصد نسبت به دولت قبل رشد داشته ایم.

بخشی  مساحت اماکن ورزشی ویژه ورزش و جوانان را  با رشدی ۲۱ درصدی حدود یک میلیون و۳۱۵هزار متر مربع  اعلام کرد و یادآورشد: این رقم در دولت قبل حدود  یک میلیون و هفتاد و پنج هزار متر مربع بوده است .

وی رشد ۸۳ درصدی تعداد مربیان و داوران ورزش استان را قابل اعتنا ارزیابی کرد و  افزود :تعدا مربیان ورزش استان در دولت پیشین حدود ۹ هزار نفر بوده ،که این آمار در دولت تدبیر به بیش از ۱۴ هزار مربی افزایش یافته است

وی گفت : داوران فعال استان هم از ۴ هزار و ۳۴۰ نفر به ۵ هزار و ۵۱۶ نفر رسیده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز