رییس هیات بدمینتون گیلان مطرح کرد ؛

ایجاد ۱۴۰ زمین بدمینتون پارکی در سطح استان در راستای همگانی کردن این ورزش / صعود رتبه بدمینتون گیلان در کشور طی دو سال اخیر

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۹۴۵۹
ایجاد ۱۴۰ زمین بدمینتون پارکی در سطح استان در راستای همگانی کردن این ورزش / صعود رتبه بدمینتون گیلان در کشور طی دو سال اخیر
فاتحی رییس هیات بدمینتون گیلان از شناسایی 140 نقطه در بوستانهای شهری و روستایی استان برای ایجاد زمین بدمینتون پارکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر مجید فاتحی رییس هیات بدمینتون گیلان در جلسه شورای ورزش همگانی و  شورای ساماندهی امور جوانان استان که به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت : در طول دو سال اخیر با همکاری ریاست فدراسیون ، مساعدت های مدیر کل  ورزش و جوانان گیلان ، و حسن اعتماد جامعه بدمینتون گیلان ، توانستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته ، رنکینگ بدمینتون گیلان را از 24 به رتبه 12برسانیم و این توان در جامعه بدمینتون گیلان وجود دارد که هر چه بیشتر در این رشته مفرح قدم های موثر تر برداریم .

وی افزود : در راستای همگانی کردن رشته ورزشی بدمینتون با توجه به سیاست های ابلاغی فدراسیون بدمینتون کشور ، طرح ایجاد 140 زمین بدمینتون خاکی در 140 نقطه از استان (مراکز دهستانها و شهرها) پیشنهاد گردیده است .

وی گفت : 105 نقطه در مراکز دهستانها ( پارک های روستایی) به عنوان ظرفیت و پتانسیل توسط هیات بدمینتون گیلان شناسایی شده است  که دارای امکانات اولیه هستند و 35 نقطه شهری نیز که در بوستانهای شهری هستند تعرفه  گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : هزینه ای که برای ایجاد زمین های بدمنیتون برآورد شده به گونه ای است که دهیاران و شهرداران می توانند با کمترین هزینه اقدام کنند.

وی خواستار حمایت استاندار از این طرح گردید .

فاتحی ادامه داد : هیات بدمینتون در کلیه شهرستانها آمادگی هر گونه همکاری و مشاوره در اجرای این طرح کم سابقه را دارند  .

وی تصریح کرد: در استان گیلان 87 مربی زن و مرد دارای کارت مربیگری درجه یک تا سه  و ۸۳ داور زن و مرد بدمینتون داریم . این مهم نشان می دهد استان از ظرفیت های خوبی در این رشته برخوردار است . بطوریکه با بهره گیری از این نیروی انسانی مجرب می توان در حوزه همگانی کردن بدمینتون ، اقدام اساسی کرد با این اقدام شاخص سرانه ورزشی در سطح استان افزایش چشمگیری یافته و در حوزه نشاط و شادابی اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

در پایان استاندار گیلان ضمن حمایت از همگانی کردن ورزش های مفرح وکم هزینه ، بر ضرورت همکاری شهرداران و دهیاران برای تحقق این طرح ، ارشادات لازم را ارایه دادند .

photo_2021-03-08_21-16-37

3333

photo_2021-03-08_21-16-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز