دیدار فرماندار شهرستان لاهیجان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با نویسنده کتاب«شهر من لاهیجان»

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۷۵۶۸۷
دیدار فرماندار شهرستان لاهیجان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر با نویسنده کتاب«شهر من لاهیجان»
امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با منصور ادیب عباسی نویسنده کتاب «شهر من لاهیجان» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از منصور ادیب عباسی نویسنده کتاب «شهر من لاهیجان» در منزل وی دیدار به عمل آمد.

در این دیدار امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، جلال فلاح دوست رئیس انجمن خوشنویسان، محمدعلی صادق حسنی رئیس انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان، شجاع‌الدین طایفه، مسعود تاکی، احمد پور مهر پاینده، حسین خدیر، علی‌اکبر شاهانی، علیرضا شادمان، علیرضا مرزبان و جمعی دیگر از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان حضور داشتند.

در ابتدا جانبازی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار؛ لاهیجان را یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان و ایران برشمرد و افزود: لاهیجان علاوه بر اینکه به محصولاتی چون چای، برنج و ...خود شهره است در عرصه هنر و فرهنگ بزرگانی را در خود پرورده است که مایه افتخار و مباهات این شهر هستند.

منصور ادیب عباسی متولد سال ١٣٠٩ در لاهیجان است. وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته زمین‌شناسی است سالیان متمادی دبیر دبیرستان‌های لاهیجان بوده و در طول عمر خود هماره به فعالیت‌های فرهنگی اشتغال داشته است. وی علاوه بر اینکه کتاب «شهر من لاهیجان» را در سال ١٣٨٧ توسط انتشارات شادمان و کتاب به چاپ رسانده تألیف دیگری به نام «امیر تیمور» را نیز دارد. او همچنین سه کتاب دیگر بانام‌های انتقام، دو یاردبستانی و خاطره‌ها (مجموعه اشعار شارعان ایرانی) را در دست چاپ دارد.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه‌ای به‌رسم یادبود از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به این نویسنده گران‌قدر اهداء شد.

 

 

نظر شما