رئیس فدراسیون وزنه برداری در رشت ؛

۳دوره کلاس بین المللی وزنه برداری در جام فجر برگزار می شود/ اختتامیه مسابقات بین المللی با حضور وزیر ورزش و جوانان

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۱:۳۸
کد خبر: ۹۵۸۵۰۷
۳دوره کلاس بین المللی وزنه برداری در جام فجر برگزار می شود/ اختتامیه مسابقات بین المللی با حضور وزیر ورزش و جوانان
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: حین برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در رشت سه دوره کلاس مربیگری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ علی مرادی در رشت اظهار داشت: دو کلاس علم تمرین و همچنین یک کلاس آنتی دوپینگ همگام با برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو با حضور مدرسان ایرانی و خارجی برپا می شود.

وی افزود: کلاس علم تمرین وزنه برداری برای بانوان با حضور دو مدرس بانوی چینی برگزار خواهد شد و کلاس علم تمرین پیشرفته و متدولوژی برای آقایان و بانوان نیز به مدرسی دکتر داوودی و دکتر بیرانوند در رشت برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در روز پایانی این رقابت ها، کلاس آنتی دوپینگ با حضور تمامی شرکت کننده های رقابت های وزنه برداری بین المللی در رشت برگزار می شود که مدرسی این کلاس نیز برعهده دکتر گلشن راز خواهد بود.
 
رئیس فدراسیون وزنه برداری بیان کرد : علاوه بر وزنه بردارانی که در این رقابتها حضور می یابند، ۳۱ داور نیز این دوره از مسابقات را قضاوت می کنند که از این تعداد ۲۵ داور از ایران، دو داور از عراق و از هر یک از کشورهای بنگلادش، ارمنستان، قرقیزستان و قطر نیز یک داور در این رقابت ها حضور خواهند یافت.
 
مرادی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز بشمار می رود در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم با هم رقابت می کنند که مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر یکشنبه برگزار و پس از آن نیز وزنه برداران اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.
 
وی به مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور وزیر ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: در روز پایانی این مسابقات مراسم اختتامیه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کشور در رشت برگزار می شود.
 
پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو از عصر یکشنبه با حضور ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز به مدت سه روز ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز