۱۱ روستای یزد به چمن مصنوعی مجهز می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۲۵۴۲۴
۱۱ روستای یزد به چمن مصنوعی مجهز می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به افتتاح ۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد گفت: آمار روستاهای مجهز به چمن مصنوعی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده به ۱۱ زمین می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مسعود شریعتی در کارگروه اجتماعی که در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه چمن‌های مصنوعی در بخشی از روستاهای استان یزد افتتاح شده است اظهار داشت: در ابتدا با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته بودیم،8 زمین را مد نظر قرار دادیم که با جلب مشارکت‌های مردمی و خیری به 11 چمن مصنوعی رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه از این 11 زمین چمن مصنوعی، 5 زمین افتتاح شده است افزود: 6 زمین مانده نیز خرید چمن صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده و قبل از پایان اردیبهشت ماه این زمین‌های چمن مصنوعی را در روستاهای استان یزد افتتاح کنیم.

فعالیت در محلات نیازمند برنامه ریزی دقیق و حساب شده است

عباس ملازینلی در این کارگروه با اشاره به اینکه ورود به محلات مثل مرمت است و یک نقشه را نمی‌توان برای هر محله طرح ریزی کرد گفت: اگر قرار است به صورت علمی کاری صورت گیرد باید با دقت نظر شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در گذشته به این شکل بود که بزرگان محلات اطلاعات کاملی از آن محله داشتند و اگر مشکلی پیش می‌آمد از سوی این معتمدین برطرف می‌شد و خودشان به نوعی حل کننده مشکلات و مسائل محله‌شان بودند.

وی اضافه کرد: اگر امروزه به عنوان ایجاد دفاتر تسهیل گری در محلات بخواهیم فعالیت داشته باشیم باید مسائل مختلفی را مد نظر قرار دهیم که فعالیت معتمدین و بزرگان محله را خنثی نکنیم و در این خصوص نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیقی است که از بروز مشکلات در محلات جلوگیری کند نه این سبب ساز بروز مشکلات جدیدتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز