استاندار آذربایجان ‌شرقی:

همه دلسوزان انقلاب باید از جمهوریت و مردم‌سالاری دینی حراست کنند

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۷۸۴۶
همه دلسوزان انقلاب باید از جمهوریت و مردم‌سالاری دینی حراست کنند
استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه جمهوریت و مردم‌سالاری دینی از مهم‌ترین و بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حفظ و حراست از این دستاوردهای ارزشمند، وظیفه تک‌تک دلسوزان نظام و‌انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی طی گفت و گویی، از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات سالم در 28 خرداد خبر داد و گفت: آذربایجان ‌شرقی، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود و در آستانه انتخابات نیز هیچ‌گونه مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

وی با بیان اینکه تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم، اظهار داشت: مجریان انتخابات، آخرت خود را فدای دنیای دیگران نمی‌کنند و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در سلامت انتخابات، شک نکنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: تردیدی نیست که همه باید در تعیین سرنوشت خود، مشارکت کرده و تبلیغات ناسالم و جهت‌دار دشمنان را بی‌اثر سازیم.

پورمحمدی، تعداد واجدان شرایط رأی ‌دادن در آذربایجان شرقی را حدود سه میلیون نفر اعلام کرد و افزود: 70 هزار نفر از جمعیت استان نیز برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی سه هزار و ۴۸۶ شعبه اخذ رأی در استان، اظهار داشت: ۶۵ هزار نفر در فرآیند برگزاری، نظارت و حفاظت یاری‌گر مسئولان استان در روز انتخابات هستند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی تأکید کرد و گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام‌ و کاهش زمان انتظار برای رأی دادن، در بسیاری از شعب، سه صندوق اخذ رأی در نظر گرفته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز