استان خوزستان:

واحد M.R.Iبیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اهواز به بهره‌برداری رسید

۱۳۸۹/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۵۲
واحد M.R.I بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اهواز با حضور سرپرست معاونت درمان تأمین‌اجتماعی کشور و مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی استان، سرپرست معاونت درمان تأمین ‌اجتماعی کشور كه به همراه مدیر عامل، معاونان و كارشناسان ستادی برای بررسی مشكلات خوزستان به این استان سفر كرد، در مراسم افتتاح M.R.Iبیمارستان امیرالمؤمنین اهواز، گفت: تیم‌های كارشناسی ما در كلیه زمینه‌ها مشكلات استان را بررسی كرده و نهایتاً جمع‌بندی آن را با تصویب هیأت ‌مدیره عملیاتی می‌كنیم.

بهروز براتی افزود: نكته‌ای كه ما را آزار می‌دهد، مشكل نقدینگی صندوق است و اگر بتوانیم نقدینگی لازم را فراهم کنیم سعی می‌كنیم پروژه‌هایی را كه شروع شده و راكد مانده در اولویت قرار دهیم.

رییس هیأت‌ مدیره صندوق تأمین‌ اجتماعی افزود: باتوجه به زحمات به عمل آمده و علی‌رغم مشكلاتی كه وجود دارد در سطح بیمارستان‌ها و مراكز درمانی، میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان در سطح قابل ‌قبولی است و كادر درمانی بسیار خوب و زحمت‌كشی داریم كه با تمام توان برای ارایه خدمات به بیمه‌شدگان تلاش می‌كنند.

همچنین موگهی رییس بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اهواز درباره واحد M.R.Iگفت: دستگاهی كه امروز در بیمارستان به بهره‌برداری رسید ساخت كشور فرانسه تولید سال 2010است كه با برخورداری از استانداردهای لازم به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی به صورت رایگان و برای سایر بیمه‌های طرف قرارداد با دریافت فرانشیز خدمات ارایه می‌ کنند.

این واحد در زمان آغاز به كار به صورت آزمایشی روزانه تا 12بیمار را پذیرش می کند كه با اعتباری بالغ بر یك‌میلیارد و 600‌میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز