تعجب سرمربی پرسپولیس از فیزیک بازیکنان زیر ۱۴ سال

دنیزلی و کریمی در تمرینات تیم فوتبال نونهالان ایران

۱۳۹۰/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۰:۲۵
کد خبر: ۹۷۲۶۵
دنیزلی و کریمی در تمرینات تیم فوتبال نونهالان ایران
تیم ملی فوتبال زیر 14 سال ایران در حضور کاپیتان و سرمربی پرسپولیس، تیم نوجوانان این باشگاه را شکست داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این دیدار که سرعت بالایی داشت تیم ملی زیر14 سال توسط سعید بخاط، رضا سلیمانی، رضا کریمی و نیما مختاری به گل رسید تا بازی را 4-3 به نفع خودش به پایان برساند.

پس از پایان بازی، علی کریمی کاپیتان و مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس برای بازیکنان تیم نونهالان چند لحظه ای صحبت کردند.

کاپیتان سرخپوشان و بازیکن تیم ملی ایران رو به بازیکنان زیر14 سال گفت: شما بازیکنان بزرگی خواهید شد، اگر به توصیه های مربیانتان گوش کنید. مربیان پایه دلسوزی که شما دارید صلاح شما را می خواهند و با توجه به اینکه مصطفی قنبرپور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که یکی از با اخلاق های فوتبال ما بوده و در حال حاضر سرمربی شماست و با تلاش برای تیم ملی نوجوانان زحمت می کشد، شک نکنید شما آینده سازهای فوتبال ایران خواهید بود و من مطمئنم در رقابتهای پاکستان با دست پر به ایران بازخواهید گشت.

مصطفی دنیزلی هم خطاب به نونهالان گفت: بازی خوبی را از شما شاهد بودیم و من با توجه به فیزیک شما احساس کردم که تیم ملی نوجوانان ایران هستید و از اینکه متوجه شدم شما تیم نونهالان هستید، متعجب شدم. شما با این فیزیک و بازی که نشان دادید بدون شک از آینده فوتبال ایران هستید. فوتبال پایه ایران همواره در آسیا یکی از مطرح ترین ها بوده است.

در پایان بازی مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی زیر 14 سال از حضور علی کریمی و مصطفی دنیزلی تشکر کرد و خطاب به بازیکنان گفت: باید امثال علی کریمی ها الگوی شما باشند و شما باید آرزو کنید که زمانی که در رده های بزرگسال کار خواهید کرد زیر دست مربیان بزرگی چون مصطفی دنیزلی کار کنید. حضور این بزرگان هم به کادر فنی و هم به بازیکنان روحیه خوبی داد و ما امیدواریم با درخشش در فستیوال پاکستان، زحمت های فدراسیون فوتبال که توجه ویژه ای به فوتبال پایه دارد را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز