اعتراض شهردار سابق تبریز؛

سنت تودیع و معارفه این گونه نیست!

۱۳۹۲/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۰:۲۷
کد خبر: ۱۴۸۳۵۶
سنت تودیع و معارفه این گونه نیست!
علیرضا نوین گفت: این بداخلاقی تاریخی و غیر حسنه در حق بالاترین مقام و مدیر شهری یک کلان شهر مایه یاسف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، شهردار سابق تبریز نسبت به حذف برنامه تودیع وی از آئین معارفه شهردار جدید این کلان شهر واکنش نشان داد.

علیرضا نوین با انتقاد از بروز این بدعت نامتعارف و غیر مرسوم، گفت: سه شنبه هفته گذشته ضمن دریافت نامه از سوی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، کارت دعوت به شرکت در مراسم تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید تبریز را نیز وصول کردم.

وی افزود: یک روز قبل از انعقاد این مراسم، با خبر شدم که دعوت نامه های جدیدی بین مدعوین توزیع شده و برنامه تودیع شهردار پیشین از آئین معارفه شهردار جدید حذف شده است.

نوین با بیان این که این دهن کجی آشکار، مغایر با آموزه های اخلاقی و فرهنگی است، ادامه داد: این بد اخلاقی تاریخی و غیر حسنه آن هم در حق بالاترین مقام و مدیر شهری یک کلان شهر ناپسند و مایه تاسف است.

شهردار سابق تبریز در این رابطه اضافه کرد: بر خلاف رویه و مشی تصمیم گیران کنونی، احترام خودم را هرگز زیر پا نگذاشته و دیدگاه های خود را در زمان مناسبی به پیشگاه همشهریان و شهروندان والامقام تبریزی اعلام کرد.

وی همچنین با نقد شورای چهارم به ظرفیت های جاری در کلان شهر تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: شان و منزلت و نیز جایگاه رفیع مدیریت ارشد شهری را در طول 8 سال دوران خدمتم، طبق وظیفه و رسالتی که بر دوش داشتم، حفاظت کردم.

نوین افزود: به عنوان مشاور افتخاری شهردار جدید تبریز آن چه که در حوزه مدیریت این کلان شهر محتمل و متصور به کسب نظر و اطلاعات دقیق از جانب شهردار جدید باشد، دریغ نکرده و از این که توفیقمندانه به اعتماد و اعتبار متولیان متعهد و حمایت مردم شهید پرور و انقلابی، مدت 8 سال کلیددار تبریز، این کهن شهر ایران عزیز اسلامی بوده ام، رب العالمین را شکرگزارم.

لازم به ذکر است در مراسمی که قرار است پیش از ظهر امروز یک شنبه در محل تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار شد، صادق نجفی رسما به عنوان شهردار جدید تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان عالی رتبه این استان و کلان شهر معارفه خواهد شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز