نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین شد

۱۳۹۳/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۸:۲۷
کد خبر: ۲۰۸۸۱۰
نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین شد
مراسم تودیع وحدتی و معارفه هادی نیک فطرت شیوایی مدیرعامل جدید شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با حضور جمعی از مدیران اجرایی استان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ در این مراسم مهندس فرج زاده ها مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین به جایگاه شرکت نمایشگاه ها اشاره کردو گفت : بیش از 96 درصد از سهام شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به سازمان همیاری‌ها تعلق دارد و براساس سیاست گذاری سازمان، برگزاری نمایشگاه‌ها به متولی‌گری خود شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی باید صورت بگیرد و در آن مجریان كمتر حضور داشته باشند.

این مسئول همچنین آمار برگزاری نمایشگاه‌ها را ارایه كرد و گفت: در سال 89 تعداد 15 نمایشگاه، در سال 90 تعداد 28 نمایشگاه در سال 91 تعداد 41 نمایشگاه و در سال 92 تعداد 39 نمایشگاه برگزار شد و برای سال جاری 47 نمایشگاه را برنامه‌ریزی كردیم و همچنین شاهد افزایش تعداد بازدیدكنندگان هم بوده‌ایم.

او همچنین نمایشگاه‌های بین‌المللی را ویترین ارایه پتانسیل‌های هر منطقه دانست و تصریح كرد: این شركت نمایشگاهی بیشترین مالیات را به پایتخت پرداخت و كمترین بودجه را دریافت كرده كه این امر زیبنده استان نیست مظلومیت قزوین را نشان می‌دهد.

این مسئول در خاتمه سخنانش از بی‌توجهی به استان قزوین در دوره‌های مختلف تاریخی سخن به میان آورد و خواستار توجه هر چه بیشتر به استان قزوین شد.

در ادامه هادی نیك‌فطرت، مدیرعامل جدید شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان به ارائه اهداف و برنامه‌هایش اشاره کرد سخن و با اظهار امیدواری گفت: امیدوارم اگر نتوانستم در ارتقا شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان نقش موثر داشته باشم، بتوانم امانتدار خوبی برای این مجموعه باشم.

نیک فطرت به توانمندی‌های استان قزوین اشاره كرد و افزود: قزوین به لحاظ صنعتی و گردشگری پتانسیل‌های زیادی دارد و آثار ثبت شده آن كمتر از اصفهان نیست كه امیدواریم بتوانیم این توانمندی‌ها را در نمایشگاه‌های قزوین به ظهور برسانیم.

این مدیر به بیان اهمیت شركت‌های نمایشگاهی پرداخت و تصریح كرد: به طور معمول شركت‌های نمایشگاهی سالانه 300 میلیون دلار به دولت‌ها پول تزریق می‌كنند و همچنین رویكرد مهم این شركت‌ها كارآفرینی است و تا آنجا كه در سال 2007 صنعت نمایشگاهی در كشور آلمان 300 هزار فرصت شغلی ایجاد كرده است.

این مسئول برنامه‌‌های خود را در سه محور كوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت اعلام و اضافه كرد: هدف ما بر این است كه با رویکرد علمی مبنی بر برنامه ریزی فعالیت كنیم تا قزوین را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

علی وحدتی مدیرعامل سابق شركت نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی استان هم طی سخنانی به ارایه گزارش عملكرد 3 سال و نیمه خود در این مجموعه پرداخت و گفت: فضای شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان محدود است و باید توسعه بیابد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز