دارای بهترین و زبده ترین نیروهای متخصص در بخش سلامت هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۶۰۱۶
دارای بهترین و زبده ترین نیروهای متخصص در بخش سلامت هستیم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزش و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی این دانشگاه گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان ما در حوزه خدمت و نیروی انسانی دارای بهترین و زبده ترین نیروهای متخصص در بخش سلامت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر «سید جواد پورنقی» اعلام کرد: ارزیابی کنونی از عملکرد حوزه سلامت نشانگر پرورش درست ظرفیت های این بخش است زیرا در دو سال گذشته و در اوج همه گیری بیماری کرونا، نیروهای متخصص ایثارگرانه خدمات رسانی کردند.

وی با بیان این که تبدیل آموزش به مهارت و خدمت نقطه عطفی در حوزه سلامت است، اضافه کرد: خوشبختانه در سال های گذشته با نگاه ویژه تبدیل فناوری به ثروت، رشد بیشتری در این حوزه را نیز شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به این که یکی از نقاط قوت و ویژگی های وزارت بهداشت حوزه گسترده خدمات رسانی است، افزود: ارائه آموزش درست و تبدیل آن به مهارت، خدمت و ثروت منجر به سرآمد شدن حوزه سلامت کشور در منطقه شده است.

عالی ترین مقام در حوزه سلامت استان با بیان این که در حوزه سلامت دارای واقعیت ها و آرمان هایی هستیم، اما فاصله اندکی بین این دو در کشور وجود دارد، اعلام کرد: از یک سو آرمان های والایی را برای خودمان تدوین کرده ایم و از سوی دیگر نگاه ایدئولوژیک و خاصی نیز برای تحقق تمدن نوین اسلامی وجود دارد که این امر رسالت ما را دو چندان می کند و باید برای تبدیل واقعیت ها به آرمان هایمان تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که بکارگیری ظرفیت ها یکی از راه های نزدیک کردن واقعیت به آرمان است، ادامه داد: یکی از داشته های ما نیروهای انسانی است و به یمن این داشته ها و ارائه خدمات خالصانه مردم امروز به راحتی زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه سلامت به واسطه زوایای کاری گسترده در حوزه آموزش، درمان و پژوهش بسیار پیچیده و رسالت وزارت بهداشت و درمان نیز به اقتضای این پیچیدگی متفاوت، خاص و مهم است.

بر اساس این گزارش در این مراسم از دکتر« فرهاد وفایی» و دکتر «محمدرضا صفدری» به پاس خدمات خالصانه تقدیر و دکتر «حسن براتی زاده» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و دکتر«بهرام بیباک» به عنوان سرپرست معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز