معاون رئیس جمهور:

۳۶ هزار شهید دفاع مقدس از دانش آموزان بودند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۸۰۶۱
۳۶ هزار شهید دفاع مقدس از دانش آموزان بودند
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: ۳۶ هزار شهید دفاع مقدس از دانش آموزان بودند، افرادی که کنار تحصیل، برای سربلندی کشور از جان مایه گذاشتند و در جهاد نظامی پیروز شدند همینطور شما دانش آموزان هم باید در جهاد علمی تلاش کنید تا آینده بهتری را برای کشور رقم بزنید

به گزارش برنا، سید محمدحسینی روز شنبه با حضور مجازی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دخترانه «فرزانگان یک» تهران، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان عزیز امیدهای آینده ما هستند و با همت بالا، سخت‌کوشی و تلاش فراوان در علم آموزی، افراد موثری برای آینده جامعه خواهند بود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به اهمیت دوران تحصیل و کسب دانش در این دوران، خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: والدین و اقوام شما در گذشته تلاش بسیاری کردند که این کشور از قید ظلم، ستم، استبداد و دیکتاتوری آزاد شود تا مردم ایران یک ملت با عزت و عظمت باشد، امروز هم شما با تحصیل و علم آموزی باید برای سربلندی کشور تلاش کنید.

حسینی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: ۳۶ هزار نفر از شهدای دفاع مقدس از دانش آموزان بودند و در کنار تحصیل، داوطلبانه وارد جنگ شده و برای سربلندی کشور از جان خود مایه گذاشتند. آنها در جهاد نظامی پیروز شدند و شما هم باید در جهاد علمی تلاش کنید تا آینده بهتری را برای کشور رقم بزنید.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پایان، زنگ مهر ایثار و مقاومت را به صورت نمادین به صدا درآورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز