دیدار رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین با سفیر سوریه در تهران

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۶۳۱۷
دیدار رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین با سفیر سوریه در تهران
رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین و سفیر سوریه در ایران بر اهمیت فعال شدن ظرفیت‌های بازگانی و سرمایه گذاری تهران و دمشق برای مشارکت در بازسازی سوریه تاکید کردند.

به گزارش برنا، آیت الله محمد حسن اختری در دیدار سفیر سوریه در تهران که با حضور کمیته اقتصادی انجمن ایران و سوریه برگزار شد، بر ضرورت فعال سازی، تشویق و ترغیب سرمایه گذاران، فناوران و صنعتکاران جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در بازسازی کشور دوست و برادر سوریه تاکید کرد.

وی گفت: همکاری‌های مشترک میان بخش‌های غیردولتی دو کشور و همفکری و فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و بازرگانی دو کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سفیر سوریه در تهران هم در این دیدار بر ضرورت فعال شدن انجمن دوستی ایران و سوریه از طرف سوری با حضور شخصیت‌های موثر سوریه تاکید کرد و از پشتیبانی و همکاری با بخش های مختلف جمهوری اسلامی در کشور سوریه خبر داد.

 شفیق دیوب اظهار امیدواری کرد که سرمایه گذاران و فعالان بخش های بازرگانی و اقتصادی ایران نسبت به فعالیت در سوریه اهتمام بیشتری داشته باشند و مشارکت مردمی دو کشور بیشتر فعال شود.

آیت الله اختری و شفیق دیوب در این دیدار ابراز امیدواری کردند همکاری‌های دو کشور در بخش‌های سیاحتی و زیارتی گسترش یابد و برای رفت و آمد مردم دو کشور بر اساس سیاست‌های طرفین پیگیری‌های ویژه انجام شود.

 

نظر شما