رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

اختیارات و وظایف تعزیرات افزایش یابد

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۳۶۰۶
اختیارات و وظایف تعزیرات افزایش یابد
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در حوزه گشت و نظارت بر بازار و تنظیم‌گری، انتظار مردم این است که بر مبنای ماده ۱۹ از اختیار قانونی استفاده کنیم و به مرور در مجلس و دولت سعی داریم اختیارات و وظایف را افزایش دهیم که اگر موفق شویم، اختیارات تعزیرات همچون اوایل انقلاب می‌شود.

به گزارش برنا، به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: دولت جدید سه ویژگی دارد، مردمی بودن، جهادی بودن و تحول‌گرا بودن که این ویژگی‌ها را یک بسیجی نیز دارد و مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هر کسی این ویژگی‌ها را داشته باشید یک بسیجی است و ما اگر بخواهیم به مردم خدمت کنیم باید این ویژگی‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی باید نگرش الهی و انقلابی داشته باشند و نباید اجازه دهند که کار برای آنها تبدیل به کلیشه و روزمرگی شود زیرا اعتقاد داریم ذره ذره اعمال و رفتار ما در آن دنیا تأثیر دارد.

اصانلو ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله محمدعلی اسفنانی گفت: جا به جایی در استان تهران به معنای ضعف و کم‌کاری نیست و ایده من این است مدیران ما همین که جا به جایی صورت بگیرد، انگیزه جدیدی ایجاد می‌شود.

وی با آرزوی موفقیت برای آقایی اظهار کرد: آقای آقایی با توجه به تجربه کار اجرایی در استان اصفهان و اشرافی که بر حوزه گشت مشترک دارند، در این جایگاه خدمت خواهند کرد و به خودشان نیز گفته‌ام که سه سیاست اساسی نظارت بر شعب به خصوص اجرای احکام، سلامت کارکنان و تقویت گشت‌های مشترک را سرلوحه کارشان قرار دهند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تعامل با سایر دستگاه‌ها به خوبی در حال انجام است، افزود: در حوزه گشت و نظارت بر بازار و تنظیم گری، انتظار مردم این است که بر مبنای ماده ۱۹ از اختیار قانونی استفاده کنیم و به مرور در مجلس و دولت سعی داریم اختیار و وظایف را افزایش بدهیم که اگر موفق شویم، اختیارات تعزیرات همچون اوایل انقلاب می‌شود و اگر هم موفق نشویم به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم که اختیارات ما در این حد است اما در شرایط فعلی رویکرد بر تقویت گشت‌ها به ویژه در مراکز تولیدی و توزیعی است.

در این مراسم با اهدای لوح ضمن قدردانی از زحمات محمدعلی اسفنانی، حکم انتصاب فرزاد آقایی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران توسط ریاست سازمان ابلاغ شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز