سخنگوی سپاه

دشمن می‌داند تداوم حضورشان هزینه‌های سنگین‌تری را به دنبال دارد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۴۵۶۵
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ناامیدی در اردوگاه دشمن خیمه زده است، هرچند که آن ها این موضوع را به روی خود نمی آورند.

به گزارش برنا، سردار رمضان شریف روز دوشنبه در همایش سراسری  بسیجیان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: از بنیانگذار انقلاب اسلامی یادی می‌کنیم که بسیج را برای حفظ آرامش و امنیت و در صحنه نگه داشتن جوانان برای دفاع از این کشور بنا نهادند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نقطه کانونی این تصویر مربوط به دوران دفاع مقدس و حضور بسیجیان چه در خطوط مقدم جبهه‌های نبرد و چه در پشتیبانی‌های گسترده‌ای که به جغرافیای وسیع این کشور مرتبط بوده است.

رمضان شریف تصریح کرد: ملت ما اخلاص و صداقت و تلاش ارزشمند بسیجیان در دوران دفاع مقدس به عنوان یک تابلوی ماندگار و حماسی در شرایط سختی که صدام به نمایندگی از همه دشمنان اسلام و ایران قد علم کرده بودند به یاد دارند.

وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری در جملات مشابه فرمودند اگر بسیج در عرصه دفاع مقدس حضور نداشت سرنوشت کشور ما چیز دیگری بود و به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: خداوند روح امام (ره) را شاد کند که با شناخت عمیقی که از بنیان‌های قوی موجود در کشور داشتند و با شناخت عمیقی که از عملکرد دشمنان انقلاب اسلامی ایران داشتند بسیج را بنیان گذاشتند.

رمضان شریف خاطرنشان کرد: امام راحل بسیج را با افق بلندی که ترسیم کردند برای زمانی بود که کشور ما ۳۵ میلیون جمعیت داشت،  قطعا امروز انتظار مقام معظم رهبری خیلی بیشتر از این عدد و رقم است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی که بعد از دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف حضور ایثارگرانه، با انگیزه و شوق و اثرگذار و تعیین کننده‌ای داشته و دارد گفت: در دو سال اخیر را نگاه کنید بعد از همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و شرایطی که برای مردم پیش آمد بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کمک‌های بسیار موثری که در حوزه کمک به تامین نیازهای اولیه‌ای که برای موضوع کرونا وجود داشت از بسیج پزشکان، کارگری و کارخانجات گرفته تا حضور میدانی بسیجان دانش اموز و دانشجو  و بسیج طلاب  در این مراحل سخت در کنار مردم عزیزمان بودند و روحیه  بسیار امیدبخشی را به جامعه تزریق کردند.

رمضان شریف افزود: ما در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن در زمینه تأمین داروها و وسایل مورد نیاز بودیم.

وی با بیان اینکه در اوایل اوج گیری کرونا اروپاییان خودشان با آن فرهنگ مزخرفشان نه تنها به خودشان بلکه به دیگران هم رحم نمی‌کردند و وسایل بهداشتی و ماسک را به سرقت می‌بردند که زبان زد خاص و عام شده بودند،  گفت: اما ملت ما  با صبر و استقامت و روحیه بسیجی توانست به فضل الهی این عرصه را پست سر بگذارد و بسیج و بسیجیان نقش ماندگاری در کمک به عبور از این بحران ملی که در همه کشورها حاکم شده بود، داشتند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج این تجربه موفق را در حوزه بهداشت و درمان در جریان مقابله با فلج اطفال در دولت‌های گذشته داشت که ماندگار است و سازمان جهانی بهداشتی در ان مقطع  اعلام کرد که ایران در موضوع فلج اطفال یک نمونه والگوست که باید به کشورهای دیگر گسترش دهیم.  

رمضان شریف عنوان کرد: در موضوعات مثل سیل و زلزله و کمک‌های جهادی و رفع محرومیت همه کارهایی که در جریان هستید در گوشه و کنار کشور حضور دارد.

وی گفت: کشور با حرکت بسیجیان رو به جلو است اما دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید و مایوس و شرایط ما را بحرانی نشان دهد اما مردم ما می‌دانند که از چه گردنه‌های سختی از اول انقلاب تا امروز عبور کردند و چه موانع بزرگ را از پیش روی خود برداشته‌اند یا آن موانع را دور زدند و برای عمران و آبادانی و سرافرازی این ملت تلاش کردند، استقامت کردند و بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که افق آینده برای ملت ما بسیار روشن است، بیان کرد: اینکه ناامیدی در اردوگاه دشمن خیمه زده است. هرچند که آنها این موضوع را به روی خود نمی‌آورند، در افغانستان حضور داشتند هزاران نفر را به خاک و خون کشیدن، کشته و زخمی‌های متعددی را دادند اما سرانجام با خفت و خاری کشور همسایه ما را ترک کردند.  

رمضان شریف یادآور شد: آنها واقع بین هستند می‌دانند تداوم حضورشان تلفات بیشتر و هزینه‌های سنگین تری را به دنبال دارد و این قصه همه خاورمیانه است.

وی گفت: شما به زودی خواهید دید آنها عرصه‌های دیگری را در پیرامون ما ترک خواهند کرد مهم این است که استراتژی آنها با شکست روبرو شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی که خانم رایس ۲۰ سال قبل در فرودگاه بگرام ما به دنبال تشکیل یک دولت مقتدر و امن و نمونه در افغانستان هستیم که نگاه‌ها را از جمهوری اسلامی به دولتی که ما ساختیم و ارتشی که ما ساختیم جلب شود اما امروز شاهد هستید که چه شرایطی را پیش آوردند وبا چه خفت و خواری صحنه را ترک کردند.

رمضان شریف اضافه کرد: مشابه همین جمله را خانم رایس در فرودگاه بغداد وقتی که تصور می‌کرد آنها مجسمه صدام را به زیر کشیدند بود و نمی‌گفتند که مقاومت ملت عراق و مراجع عظام تقلید عراق در یک مبارزه نفسگیر ۳۰ ساله و مردم ایران در یک جنگ هشت ساله پایه های حزب بعث و صدام را از ریشه زده بودند و آنها با یک نمایش مجسمه صدام را به زیر کشیدند و در همان روزها هم اعلام کرد ما در عراق یک دولت نمونه درست می‌کنیم که امنیت و آرامش ان زبانزد کشورها شود و نگاه‌ها از جمهوری اسلامی به سمت ما معطوف کند.

وی گفت: امروز شاهد هستید مجلس و پارلمان عراق مصوبه قانونی وضع کرد که آمریکایی ها و نظامیان آنها باید عراق را ترک کنند و مطمئن باشید دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد چون آمریکایی‌ها حرفی برای گفتن ندارند. نفرت مردم منطقه از آمریکایی‌ها به اوج خود رسیده است.

وی گفت: رفتاری که آنها با مردم عراق و افغانستان کرده‌اند و رفتاری که امروز نواب آنها با مردم یمن و فلسطین و لبنان انجام می‌دهند چیزی نیست که در دنیای امروز دوام داشته باشد؛ همه این موفقیت‌ها محصول تفکر بسیجی است و الگو بودن بسیجیان در مبارزه با آمریکایی‌ها است. 
سخنگوی سپاه افزود: ضرورتی ندارد که بگوییم ما در سوریه، لبنان، عراق و یمن مقابل آمریکایی‌ها ایستاده ایم. مردم این کشورها هستند که با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی و فرهنگ انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کردند و آمریکایی‌ها و به ویژه صهیونیست‌ها امروز با اراده مستحکم یک امت روبرو هستند و مطمئن باشید پیروزی از آن امت اسلامی است.
سردار شریف با بیان این که بسیج ویژگی‌هایی داشته است که این ثمرات بران متردد شده است و تا زمانی که این ویژگی ها تداوم داشته باشد خیر و برکت آن افزایش خواهد یافت گفت:  مهمترین آنها وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی، انگیزه معنوی، نداشتن چشمداشت ،عدم ورود به حاشیه‌های بی خاصیت در جناح بندی‌های سیاسی و در یک کلام اراده آهنین و پولادین با تکیه بر فرهنگ محکم و گرانقدر انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب کربلا و عاشورا و فرهنگ اهل بیت (ع) است و نمونه و الگوی آن حاج قاسم سلیمانی است که از این مکتب برخاسته است و به عنوان انسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری خود صاحب مکتب است که الگویی فرا روی جوانان کشور است. 
وی گفت: امیدواریم بسیجیان با این تاریخ درخشان و با این افق روشن منشاء خدمات ارزنده‌ای برای این کشور و این ملت باشند. بدانید و آگاه باشید گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشتیم. موانع پیش رو چیزهایی نیست که بتواند ما را متوقف کند. مهم آن است که با انگیزه الهی با ارائه فولادین و تصمیمات بسیار شجاعانه در عرصه اداره کشور بتوانیم این موانع کوچک را از پیش راه برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز