عبداله ویسی:

حضور کریمی قوت قلبی برای خیبر خرم آباد است/ استرس و جنگیدن برای همه تیم ها وجود دارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۷۳۳۰
حضور کریمی قوت قلبی برای خیبر خرم آباد است/ استرس و جنگیدن برای همه تیم ها وجود دارد
عبدالله ویسی مربی تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته یک و یکی از مدعیان صعود در گفت و گویی از اوضاع این لیگ مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش برنا؛ عبدالله ویسی گفت: همه دوستداران فوتبال و کارشناسان می گویند که بازی ها باید خیلی خوب رصد شود و از مسئولان هم انتظار داریم تا این بازی ها را کنترل کنند و یک تیم خیلی حرفه ای بتواند به این بازی ها نظارت کند و از داورانی استفاده شود که سابقه داوری خوبی داشته باشند و تحت تاثیر مسائل غیرفوتبالی قرار نگیرند.

او روند بازی ها را اینگونه ارزیابی کرد: کیفیت بازی ها واقعا بالا بوده و ۹ تیم بالای جدول هستند و این استرس و جنگیدن برای همه تیم ها چه در رده بالای جدول و چه تیم های رده پایینی وجود دارد. تیم های ریشه داری در اینجا هستند و حتی آن هایی که در لیگ برتر بودند از جمله مس کرمان، استقلال خوزستان، فجر سپاسی، ملوان و پارس جنوبی که همگی مدعی صعود هستند.

مربی تیم خیبر خرم آباد در خصوص اخبار و شایعات پیش آمده افزود: این مسائل همیشه بوده، حتی زمانی که تاج هم رئیس فدراسیون بود از حمایت او از تیم های ذوب آهن و سپاهان گفته می شد در صورتی که چندین سال سپاهان برنده نشد. شایعاتی هم درباره مس کرمان بود که گفته شده به فدراسیون پول داده تا برنده شود درصورتی که همین بازی را 2 امتیاز گرفت و تا چند هفته پیش در صدر جدول بود ولی الان جا به جا شده است. اگر قرار بود کمکی شود نتایج آن را در بازی های اخیر مشاهده می کردید. سابقه مربیان مشخص است و بازی ها رصد و کنترل می شود. ما در نیم فصل دوم چند یار و افراد باتجربه به تیم اضافه کردیم و در حال تلاش هستیم و حالا اگر یک یا دو گل برای ما گرفتند، ولی در هر بازی و هر فصل ما چندین گل می زنیم و وضعیت مان واقعا خوب بوده و این حرف ها بسیار بعید است.

ویسی از وضعیت تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تمامی مردم زاگرس نشین و لر زبان ها از هواداران تیم خیبر هستند و اگر بازی با تماشاچی بود قطعا تماشاچیان زیادی حاضر می شدند. واقعا تلاش زیادی کردیم و مجموعه خیلی خوبی را تشکیل دادیم. آمدن علی کریمی به عنوان مشاور مدیرعامل، به مجموعه ما کمک شایانی کرد. کریمی در همه بازی ها کنار تیم است و وجود او انگیزه بسیار بالایی حتی به خود من می دهد. همچنین تیم و کارد فنی از لحاظ مالی و امکاناتی کمبودی را ندارد و یک مسیر خوب و رو به بالایی را پیش گرفته است. خیبر خرم آباد اولین سالی است که بعد از چند سال در لیگ دسته یک حضور پیدا کرده و نباید انتظارات از تیم ما بالا باشد، در مقابل تیم های دیگری که به نسبت از ما قوی تر بوده و سابقه بیشتری را برای حضور در این لیگ دارند. اما ما همه تلاش خود را به صورت شبانه روز برای رسیدن به لیگ برتر می کنیم.              

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز