صالحی امیری:

امیدواریم برای دوپینگ کاراته کا کشور تخفیف بگیریم

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۰۰۶۸
امیدواریم برای دوپینگ کاراته کا کشور تخفیف بگیریم
رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: مسیر حقوقی مثبت شدن تست دوپینگ کاراته کا ایران در آستانه المپیک را دنبال می‌کنیم.

به گزارش برنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه اختتامیه جشنواره شعر المپیک در باغ کتاب تهران اظهار داشت: هدف المپیک تنها رفتن روی سکوی قهرمانی نیست بلکه همبستگی ملت‌ها و اقوام و جامعه یک رنگ است.مفهوم منشور المپیک همبستگی است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص این جشنواره تصریح کرد: ۱۲۰ شاعر آثار خود را ارائه کردند و ۵ اثر برگزیده شد. به جای اینکه در فضای بسته و دیوارهای بسته باشیم، فضای فعالیت‌ها را در متن جامعه آوردیم. این المپیک تنها المپیک قهرمانی و سکه نیست بلکه در بحث‌های فرهنگی نیز کارهای بزرگی انجام شده است. امیدوارم در پایان مجموعه فعالیت‌های ما در بحث فرهنگی و قهرمانی کام ملت را شاد کند.

صالحی امیری تاکید کرد: آنچه وظیفه ما، دولت، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش بوده را انجام و همه داشته‌ها را به میدان آوردیم. برای اولین بار ۱۰ دختر کسب سهمیه کردند و ورزشکاران ما افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی در خصوص پیگیری مثبت شدن دوپینگ یک کاراته کا ایرانی در آستانه المپیک گفت: هر روز جلسات برگزار می‌شود. امروز جلسه داشتیم و فردا هم جلسه داریم. با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم. حق ورزشکار ما این نبود ولی باید مسیر حقوقی را دنبال کنیم. آقای سجادی جلسات کارشناسی دارد و امیدوارم بتوانیم تخفیف بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز