مهدی دادرس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

وزیر ورزش و جوانان عدالت محور باشد/ برای سجادی آرزوی موفقیت دارم

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۰۹۹۸
وزیر ورزش و جوانان عدالت محور باشد/ برای سجادی آرزوی موفقیت دارم
عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم دکتر سجادی در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس در وزارت ورزش موفق باشد تا ما هم بتوانیم پز مدیران ورزشی را بدهیم.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از فاکتورهای دکتر سجادی برای انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان، ورزشی بودن است. ایشان ورزشکار بوده و سابقه مدیریت اجرایی هم دارد اما تنها این نمی تواند باعث شود که فردی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود. باید کارنامه آقای سجادی و رزومه او بررسی شود و اگر ایشان واجد شرایط برای انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان بودند خوشحال می شویم فردی از خانواده ورزش به عنوان وزیر ورزش و جوانان در راس کار قرار بگیرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان افزود: یکی از ویژگی های مهم وزیر ورزش و جوانان این است که او باید عدالت محور باشد. وزیر ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به اوضاع ورزش کشور باید در وهله اول انتخاب های درستی برای ریاست فدراسیون ها داشته باشد نه اینکه روسای فدراسیون ها با لابی گری و سفارش انتخاب شوند.

دادرس گفت: سجادی سابقه مدیریت داشته و باید کارنامه او بررسی شود. وزارت ورزش وزارتخانه مهمی است و باید بهترین انتخاب برای این وزارتخانه انجام شود. امیدوارم دکتر سجادی در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس در وزارت ورزش و جوانان موفق باشد تا ما هم بتوانیم پز مدیران ورزشی را بدهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز