نتایج آنلاین روز سوم مسابقات انتخابی شنای المپیک؛

مدال نقره و برنز ۵۰ متر قورباغه به انصاری و نسیمی‌شاد رسید

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۹:۰۵
کد خبر: ۴۲۵۲۸۴
مدال نقره و برنز ۵۰ متر قورباغه به انصاری و نسیمی‌شاد رسید
تیم‌ملی شنای ایران در سومین روز حضور خود در بوداپست از صبح امروز (جمعه) با حضور در سه ماده رقابتی تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک ریو ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا؛  ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند. این رقابت‌ها که از  ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود برای شناگران ایران حکم آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک را دارد.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی پوشان در مجموع این چهار روز ۱۷ بار مسابقه می‌دهند که  هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

روز سوم این رقابت‌ها هم با حضور هر پنج شناگر ایران به پایان رسید. امروز نمایندگان کشور در ماده‌های ۱۰۰متر کرال پشت، ۵۰متر قورباغه و ۵۰متر آزاد مسابقه دادند.

صعود هر پنج شناگر ایران به نیمه نهایى

ابتدا جمال چاوشى فر در ١٠٠متر کرال پشت به آب زد. کاپیتان تیم ملى در این گام عملکرد خوبى داشت و با ثبت زمان ۵٨ ثانیه و ٩٨ صدم ثانیه به مرحله نیمه نهایى راه یافت. ماده ۵٠ متر قورباغه هم با حضور دو شناگر ایران پیگیرى شد. مهدى انصارى و آریا نسیمى شاد  به ترتیب با زمان هاى ٢٩.۴٣ و ٢٩.۶۵ راهى مرحله نیمه نهایى شدند.

در ادامه با توجه به جابجایى تقویم مسابقات، ماده ۵٠ متر آزاد شروع شد. به تشخیص کادر فنى و باتوجه به همزمانى این ماده با ١٠٠متر کرال پشت سه شناگر  در این ماده مسابقه دادند و جمال چاوشى فر استراحت کرد. در پایان  مهدى انصارى، آرشام میرزایى و احمدرضا جلالى به ترتیب زمان هاى ٢٣.٩۶ ، ٢۴.٠١ و ٢۴.٠٢ را ثبت کردند و هرسه جواز حضور در مرحله نیمه نهایى را بدست آوردند.

با این حساب کار نمایندگان ایران در صبح روز سوم مسابقات تمام شد و عصر امروز شاهد تلاش شناگران در مرحله نیمه نهایى ١٠٠متر کرال پشت، ۵٠ متر آزاد و ۵٠ متر قورباغه بودیم.

سکوی دوم و سوم ۵۰ متر قورباغه به انصاری و نسیمی‌شاد رسید

در رقابت های عصر، تلاش شناگران ایران در ۵۰ متر آزاد به ثبت رکوردهای ۲۳٫۶۷ ، ۲۴٫۰۲ و ۲۴٫۱۰ به ترتیب توسط احمدرضا جلالی، آرشام میرزایی و مهدی انصاری ختم شد.

۱۰۰ متر کرال پشت با حضور جمال چاوشی فر پیگیری شد. چاوشی فر این مسافت را در ۵۸ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه شنا کرد و به عنوان نفر سوم راهی مرحله فینال شد. فینال این ماده فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

در ۵۰ متر قورباغه هم دو شناگر کشور نمایش خوبی داشتند. مهدی انصاری و آریا نسیمی شاد ابتدا با عملکرد مناسب به مرحله فینال رسیدند. پس از وقفه ای کوتاه مسابقه فینال هم برگزار شد که انصاری و نسیمی شاد به ترتیب زمان های ۲۸٫۹۹ و ۲۹٫۶۲ را به ثبت رساندند و در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در آخرین روز از مسابقات انتخابی شنای المپیک بوداپست، فردا (شنبه) شنناگران ایران در مرحله مقدماتی ماده‌های ۲۰۰ متر قورباغه و ۵۰متر پروانه و فینال ۱۰۰متر کرال پشت به آب می‌زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز