رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

موضوع نور استادیوم امام خمینی (ره)اراک حل و فصل شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۵۳۴۸
موضوع نور استادیوم امام خمینی (ره)اراک حل و فصل شد
رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان موضوع نوررسانی استادیوم 15000نفری امام خمینی (ره)اراک حل و فصل گردید.

به گزارش برنا از اراک، محمد همتی  در گفتگو با برنا ، با اعلام این خبر افزود : تا کنون اعتباری برای تکمیل و بازسازی استادیوم امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است .

همتی در ادامه اظهار داشت :تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی استادیوم ها انجام پذیرفته از منابع داخلی اداره کل در سال های ۹۸و ۹۹ تخصیص یافته است بطوریکه بالغ بر دو و نیم برابر اعتبارات موجود؛ عملیات عمرانی و بهسازی اعم از چمن ،نور ،رختکن ها و...صورت گرفته است .

وی اعلام داشت : شرکت شایان برق اراک که از تولید کنندگان موفق داخلی و بومی استان میباشد که در راستای نوررسانی دو ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشتند اما متأسفانه جهت دریافت مطالبات از سایرین کم تحمل تر هستند.

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه افزود : قابل توجه اینکه اداره کل ورزش و جوانان بارها طی جلسات مختلف از باشگاه آلومینیوم خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور در قالب پروژه مشارکت به ازای پرداخت هزینه ها برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی نگهداری استادیوم را خود برعهده بگیرد که به دلیل بی توجهی مسئولین باشگاه ، این موضوع مغفول مانده است کما اینکه بسیاری از باشگاه های کشور بعنوان یکی از سرمایه های اصلی و پایدار خود استادیوم های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت توسعه فوتبال و رشته های دیگر از آن بهره برداری مینمایند حال آنکه باشگاه آلومینیوم از پرداخت حداقل هزینه ها نیز در این مهم اقدامی نکرده است .

همتی در پایان نیز اعلام نمود : در نهایت اینکه با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان این موضوع حل و فصل گردید و مسابقات آتی آلومینیوم سازی اراک در استادیوم امام خمینی (ره ) برگزار میگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز