رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

نقاهتگاه بیماران کرونایی قطع زنجیره بیماری را تسهیل می کنند

۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳۶
نقاهتگاه بیماران کرونایی قطع زنجیره بیماری را تسهیل می کنند
رئیس دانشگاه با اشاره به ضرورت راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی ترخیصی از بیمارستان در راستای تکمیل دوره درمان با تمامی امکانات و تجهیزات و پزشکان متخصص گفت: این نقاهتگاه به نوعی سبب کاهش شیوع قطع زنجیره بیماری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  دکتر محمد حسین صومی در جلسه مجمع سلامت و ستاد مقابله با کرونای شهرستان میانه با اشاره به سایر فعالیتهای سیستم سلامت متذکر شد: سیستم سلامت در استان و شهرستان در کنار ارایه خدمات درمانی و بهداشتی برای کنترل کرونا ، سایر وظایف و خدمات خود را  برای سایر بیماریها از جمله بیماریهای مزمن ، حوادث و … را انجام می دهد. 

ویهمچنین به لزوم تکمیل پروژه های عمرانی در حال اجرای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود زیرساختهای مناسب بهداشتی درمانی ما را در مقابل بروز انواع بحرانهای سلامت بیمه میکند چرا که در این چند ماه نیز بخوبی دیدیم که وجود بیمارستانها و  مراکز بهداشتی درمانی مجهز توانست در کنترل کرونا در استان موثر باشد. 

صومی در ادامه با ارایه گزارش اپیدمیولوژیکی بیماری کرونای شهرستان میانه به تحلیل چگونگی روند بیماری در این شهرستان پرداخت . 

وی در مورد تهیه و توزیع ماسک  در شهرستان گفت: برای افزایش کیفیت و کمیت میزان تولید و  توزیع ماسکها  در شهرستان، باید ساختاری تدوین شود که زیر نظر فرمانداری بر مدیریت این موضوع نظارت کند.

وی افزود: تمامی سناریوهای اجرا شده در رابطه با کرونا را برای شیوع تدریجی بیماری عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که مردم، بازاریان، اصناف و دیگر اقشار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی یاریگر شهرستان در کنترل، مدیریت و مهار این بیماری باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز