با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تبریز؛

کلنگ اجرای پروژه‌های کلان ترافیکی تبریز بر زمین زده شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱۰
کلنگ اجرای پروژه‌های کلان ترافیکی تبریز بر زمین زده شد
پروژه‌های کلان عمرانی و ترافیکی شهرداری تبریز در سال جاری، با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کلنگ‌زنی و عملیات اجرائی آنها به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کلنگ آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه مهم عمرانی ترافیکی شهری، بر زمین کوبیده شده و به صورت رسمی کار احداث این پروژه‌ها آغاز شد که در مهمترین پروژه، کلنگ‌زنی تقاطع سه‌راهی ارتش در مسیر خیابان آزادی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال آغاز شد. این پروژه  با ۵۵۰ متر طول و عرض ۱۶ متر در راستای کاستن از بار ترافیکی خیابان ارتش است که پس از بازگشایی مسیر جدید تا اتوبان کسایی، شاهد افزایش ترافیک در این منطقه هستیم.

کلنگ‌زنی و شروع عملیات عمرانی دوربرگردان پاسداران به کوی نصر با اعتبار اولیه ۱۰۰میلیارد ریال در منطقه ۵ شهرداری تبریز آغاز دومین پروژه‌ای بود که امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد. به علت حذف لوپ چهارم تبادل حضرت ولیعصر، تردد بین کوی نصر و شهرک مرزداران در این منطقه با مشکل مواجه شده بود که در همین راستا دوربرگردان پاسداران به کوی نصر به طول ۴۰۰ متر طراحی و اجرا می شود. این پل علاوه بر اینکه پاسداران را به طرف میدان فهمیده و کوی نصر ارتباط می دهد، عملرد ترافیکی خوبی برای تسهیل تردد بین شهرک های این منطقه خواهد داشت.

۲ پروژه مهم ترافیکی منطقه ۱ نیز  کلنگ‌زنی شدند که اولین پروژه اتصال پارکینگ عینالی به شرق تبریز است که با اعتبار ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان و با عرض ۶ و طول ۲۹۰متر اجرایی می شود. همچنین امروز عملیات اجرایی پروژه اتصال پاسداران به ولی امر با اعتبار ۱میلیارد تومان به عرض ۶ و طول ۱۸۰متر آغاز می شود.

با اجرای این پروژه‌های مهم ترافیکی در سطح شهر، تا پایان سال شاهد کاهش ترافیک در مسیرهای شلوغ داخل شهر و همچنین تسهیل تردد بین اتوبوان پاسداران و کوی نصر می‌شویم.

 

نظر شما