بیانیه روز قدس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۵۶۶۳
بیانیه روز قدس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر اساس فرموده حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز جهانی قدس است تا مسلمانان جهان با اتحاد خود از حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده و تمام توان خود برای آزادی قدس شریف را به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس، روز اتحاد مسلمین جهان علیه ستمکاران و دژخیمان صهیونیزم است تا یک صدا و متحد از رژیم جعلی کودک کش اعلام انزجار کرده و آزادی قدس شریف از دست نااهلان را خواستار شوند.
 
مدیرکل، معاونان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و جامعه ورزش و جوانان استان ضمن اعلام بیزاری از اعمال شنیع، ناجوانمردانه و ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مسلمانان فلسطین، حمایت خود از ستمدیدگان و مردم مظلوم فلسطین را ابراز می دارند.
 
اینک که به دلیل شیوع ویروس کوید 19 و بیماری کرونا براساس تصمیم مراجع ذی صلاح از برگزاری تجمعات روز جهانی قدس محروم هستیم ولی فردا به مناسبت روز جهانی قدس با پخش زنده بیانات مقام معظم رهبری از ساعت ۱۲ ظهر از شبکه های رادیویی، تلویزیونی داخلی و بین المللی، از فرامین و منویات ایشان مطلع شده و الگوی منش و رفتار خود در دفاع از کیان اسلام، قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین قرار می دهیم.
 
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی
پایگاه مقاومت بسیج شهیدصمد اقدمی

اداره کل ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز