جان دوباره ۴ نفر با اهدای عضو مبینای ۱۲ ساله

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۸
جان دوباره ۴ نفر با اهدای عضو مبینای ۱۲ ساله
اهدای اعضای مبینای 12 ساله تبریزی به 4 نفر جان دوباره بخشید.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکترمهراد اکبری نامدار مدیر مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز، اظهار داشت: دختر 12 ساله ی تبریز که بر اثر سانحه رانندگی  به این مرکز منتقل شده و پس از چند روز بستری مرگ مغزی وی توسط تیم مجرب پزشکی تایید و خانواده بیمار با اهدا عضو ایشان موافقت کردند.
نامدار افزود: تیم 10 نفره پیوند در این مرکز کار جداسازی ارگانها را  به عهده داشته و به دلیل اینکه مرکز امام رضا (ع) تبریز سانتر اصلی مراقبت از بیماران کرونایی بوده و بر اساس پروتکل های کشوری پیوند اعضا فعلا تعطیل هست.
مدیر مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز ادامه داد : با توجه به موارد فوق قلب مبینای 12 ساله پس از جدا سازی، به تهران و کلیه ها و کبد اهداء شده نیز به بیمارستان شیراز جهت پیوند ارسال شد.
دکتر نامدار ابراز داشت: یکی از مولفه های بسار مهم در پروسه اهدا و پیوند عضو زمان بندی مناسب بوده و به محض تایید مرگ مغزی توسط اساتید مجرب اقدام به اخذ رضایت از خانواده بیمار کرده  و همکاران ما در یک روز تعطیل با انجام کار گروهی مدون در سریعترین زمان ممکن عمل جداسازی اعضا  را انجام  و به مراکز پیوند تهران و شیراز  ارسال کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز