معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز:

بیش از ۴۰ روستا در حریم شهر تبریز قرار دارند

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۸:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۰۸۸۷۰
بیش از ۴۰ روستا در حریم شهر تبریز قرار دارند
معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز با بیان اینکه چندین روستای محدوده تبریز در سطرح تفصیلی و جامع بلاتکلیف هستند، گفت: بیش از ۴۰ روستا در حریم شهر تبریز قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد عزتی در جلسه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز که با حضور رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، دبیری رئیس شورای شهر تبریز و بابایی اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورا برگزار شد گفت: رفع مغایرت های طرح جامع و طرح تفصیلی شهر تبریز ضروری است.

وی با اشاره به مناطق پرخطر شهر تبریز اظهار داشت: ۴۹ هکتار در ضلع جنوبی پاسداران خطرناک ترین منطقه این شهر هستند که باید جابه جا شوند.

عزتی به احصای ضرورت های طرح تفصیلی و طرح جامع نیز اشاره کرد و افزود: این موضوع از نظر مسیرگشایی ها، ایحاد فضای سبز و دیگر امکانات و خدمات عمومی بررسی می شود. در کنار این مباحث همچنین اولویت های مسیرگشایی مشخص می شود.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز به مکانیزه کردن خدمات این معاونت اشاره داشت و گفت: نقشه های مختلف شهرسازی و معماری قبل از ایجاد طرح یکپارچه سازی دستی و به شکل سنتی ارسال و آرشیو می شد ولی اکنون سیستمی شده است.

وی از یکپارچه شدن نقشه های مصوب طرح تفصیلی نیز خبر داد و افزود: با ایجاد بانک های اطلاعاتی و آرشیو کردن سیستمی از گم شدن پرونده ها جلوگیری شده و زمینه تسریع بررسی پرونده ها فراهم می شود چنانچه اکنون آرشیو ما الکترونیکی شده و زیرسیستم امور مهندسین نیز راه اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز