اعلام ساعت کاری موزه‌های آذربایجان شرقی تا پایان شهریورماه سال جاری

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۹۷۸۰
اعلام ساعت کاری موزه‌های آذربایجان شرقی تا پایان شهریورماه سال جاری
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اعلام تغییر زمان فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی استان، ساعات کاری موزه های استان را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا ویروس و تعطیلی موزه های استان، اماکن تاریخی و موزه‌ها تحت پوشش این اداره کل پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله به کرونا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی و در حال ارائه خدمات هستند.

وی تشریح کرد: بازدید از موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه، مسجد کبود تبریز و کلیسای سنت استپانوس جلفا همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19 عصر، برای علاقه مندان امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: سایر موزه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی تحت پوشش اداره کل در استان نیز از ساعت 9 صبح لغایت 14 بعد از ظهر آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خاتمه با بیان اینکه سلامت گردشگران و هم استانی‌ها در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امیدواریم تا شهروندان وگردشگران عزیز نیز در هنگام بازید از موزه‌ها و اماکن تاریخی، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، ما را در این مسیر همراهی کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز