مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز:

باغ پرندگان و حیات وحش عینالی تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۳۱۳۰
باغ پرندگان و حیات وحش عینالی تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از بهره برداری از باغ پرندگان و حیات وحش مجموعه عینالی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شمس الله فیروزیان طی گفت و گویی اظهار داشت: احداث این جاذبه گردشگری از سال گذشته در این مجموعه شروع و هم اکنون شمارش معکوس برای افتتاح آن آغار شده است.

فیروزیان با بیان اینکه این مجموعه از طریق فراخوان و با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: باغ پرندگان و حیات وحش به عنوان کارگاه آموزشی انس با محیط زیست و طبیعت می تواند کارکرد داشته باشد و فرهنگ سازی در زمینه دوستی با حیوانات را از این طریق ترویج دهیم.

او با بیان اینکه تلاش ما ارتقا جاذبه‌های گردشگری عینالی است، افزود: با توسعه فضای سبز این تفرجگاه امروز در کنار سرخی خاک شاهد سبزی و توسعه فضای سبز نیز هستیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز با تاکید بر هدفگذاری برای افزایش فضای سبز و نامگذاری امسال به عنوان سال فضای سبز، گفت: از آذرماه ۹۸ استارت این اقدام در عینالی زده شد و از ابتدای امسال نیز کاشت نهال در این مجموعه انجام شده است.

فیروزیان افزود: سعی ما استفاده از گونه‌هایی بوده که نیاز چندانی به آبیاری ندارند. در شمالغرب از معدود نقاطی هستیم که در مدیریت آب به واسطه زیرساخت های ایجاد شده طی سال های گذشته، با بهره گیری از آبیاری قطره ای شاهد مدیریت بهینه مصرف آب هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز