رونمایی از اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۳۹۸۲
رونمایی از اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست آذربایجان شرقی
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی همزمان با هفته محیط زیست طی مراسمی از وب سایت اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حمید قاسمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم رعایت و پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های هفته محیط زیست، اظهار کرد: فرآیند هدایت مجازی شرکت‌کنندگان در جشنواره و بسترسازی فنی مناسب برای ارتباط تعاملی حاضران در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست استان آذربایجان شرقی پیش بینی و اجرا شده‌ است.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه ویژه هنر در عرصه های مختلف به منظور فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست، اظهار کرد: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و گسترش شبکه های اجتماعی نگاه فرصت محور به این مقوله در اولویت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی قرار دارد.

علاقه مندان به شرکت در اولین جشنواره مجازی هنر و محیط زیست ویژه استان آذربایجان شرقی با موضع حفظ حیات زمین در گرو افزایش آگاهی درباره تنوع زیستی در بخش های: اینفوگرافی عکس، فیلم و مستند، موشن گرافی، انیمیشن و پادکست می توانند آثار خود را از تاریخ ۲۰ خرداد ماه الی ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس honar-mohitzist.ir  ارسال نمایند.

داوری آثار ارسالی ۱۰ الی ۱۲ تیرماه و روز اعلام نتایج ۱۳ تیر ماه مصادف با میلاد امام رضا(ع) و روز محیط بان خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز