مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

کمک ۲۵ میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی در رزمایش ایران همدل

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۴۷۹۴
کمک ۲۵ میلیارد تومانی مردم آذربایجان شرقی در رزمایش ایران همدل
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن اشاره به کمک 25 میلیارد تومانی مردم و خیران به رزمایش ایران همدل، از همراهی همیشگی آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمد کلامی ضمن قدردانی از مشارکت مردم  و خیران در جشن رمضان و رزمایش ایران همدل، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال حماسه‌ای پرشکوه از جنس ایثار و احسان خلق شد.

وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن، افزود: مردم نیک اندیش استان با مشارکت گسترده در رزمایش ایران همدل و دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه صحنه های زیبایی از همدلی و کمک مومنانه را به منصه ظهور و بروز گذاشتند.

وی به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی در ماه رمضان اشاره کرده و گفت: بعد از بیانات معظم له، کمیته امداد استان با اجرای رزمایش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی در طول ماه مبارک رمضان بیش از 90 هزار جیره خشک و 167 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان سراسر استان توزیع کرد.

وی ضمن تاکید بر همراهی مردم و خیران در این رزمایش خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش استان بالغ بر 25 میلیارد تومان کمک نقدی به این طرح بزرگ کمک کردند.

 

نظر شما