شهردار تبریز در دیدار با فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا:

مردم تبریز در همه اتفاقات مهم و بزرگ پیشقدم بوده اند

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۵۵۴۳
مردم تبریز در همه اتفاقات مهم و بزرگ پیشقدم بوده اند
شهردار تبریز گفت: تلاش و از جان گذشتگی سرداران و سربازان سپاه لشکر ۳۱ عاشورا امنیت و راحتی مردم را تامین کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر امروز در دیدار با سردار علی یارمحمدی آذر فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا اظهار کرد: امنیت، لازمه هر چیزی است و خوشبختانه با تلاش و جانفشانی های سرداران و سربازان سرافراز سپاه لشکر ۳۱ عاشورا این امنیت و آسایش برای مردم ما حاصل شده است.

او ادامه داد: شاید بعضی از فعالیت ها و تلاش های حافظان امنیت به چشم نمی آید اما مشخص است که این امنیت در سایه تلاش های این سرداران و سربازان به دست آمده است.

شردار تبریز اضافه کرد: در حوزه مدیریت سهری نیز اگر اکنون با وجود بارش های زیاد، در شهر تبریز شاهد وقوع سیلاب نیستیم، در اثر اقدامات به موقع خادمان مردم در شهرداری تبریز است که با ایجاد و لایروبی کانال های دفع آب های سطحی انجام داده اند.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه شهر تبریز همواره در اتفاقات مهم و سرنوشت ساز برای نظام و کشور، پیشقدم بوده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره یک ویژگی شاخص در مورد مردم تبریز بیان می کنند و آن، زمان شناسی و اقدام بموقع مردم تبریز است.

او ادامه داد: در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن ۹۷، مقام معظم رهبری یک هفته بعد از ابلاغ گام دوم انقلاب فرمودند که من از شما مردم آذربایجان انتظار دارم که در موضوع گام دوم پیشقدم شوید. این نشان می دهد که چه در گذشته و چه اکنون مردم آذربایجان با اقدامات بموقع خود موجب این انتظار شده اند.

شهردار تبریز یادآور شد: شاخص جسارت مردم تبریز همواره بیشتر بوده و در همه اتفاقات از جمله در مشروطه و ۲۹ بهمن این را به اثبات رسانده اند. در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز این خصیصه و ویژگی مردم تبریز کاملا به چشم آمد.

تعهد می کنیم که به عنوان سرباز در خدمت مردم هستیم

در این دیدار همچنین سردار علی یارمحمدی آذر فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا با قدردانی از زحمات شهردار تبریز، گفت: با وجود تمام سختی هایی که داریم، به دلیل تعهدمان به مردم و نظام با روحیه ای عالی کار می کنیم و مردم بدانند که سربازان آنها با غیرت و انگیزه ای بالا حافظ امنیت آنها هستند.

او ادامه داد: ما با اراده و تلاش می توانیم به همه مشکلات فائق شویم و به مردم می گوئیم شما سربازانی دارید که نه از دشمن می ترسند و نه واهمه ای از بیماری دارند.

سردار یارمحمدی آذر، تبریز را مهد مردمان شجاع و علامه ها و سرداران بزرگ دانست و افزود: علامه ها و شهدایی از جمله علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهید قاضی، شهید غفاری و ... از مفاخر تبریز و آذربایجان هستند که در این خطه تربیت شده اند.

او ادامه داد: در سال های گذشته حضرت امام خمینی (ره) توجه خاصی به تبریز داشتند و مقام معظم رهبری نیز لطف و توجه ویژه ای به تبریز دارند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱ عاشورا عنوان کرد: تبریز به عنوان شهری که از ابتدا مذهبی بوده، یکی از بهترین شهرها برای زندگی کردن است و مردمان آن دارای ویژگی های اخلاقی بارزی هستند. تبریزی های غیور به میهمانان احترام خاصی قائل هستند و از ضعیفان حمایت می کنند.

او گفت: ما به مردم عزیزمان تعهد می کنیم که در مسائل امنیتی و همچنین موارد مربوط به شهر و مرزهای کشور به عنوان یک سرباز در خدمت آنها هستیم.

سردار علی یارمحمدی، فرمانده لشکر عملیاتی ۳۱عاشورا به تازگی توسط فرمانده معظم کل قوا به درجه سرداری ترفیع یافته است.

 

نظر شما