استاندار آذربایجان شرقی:

مسائل و مشکلات را با چشم باز مدیریت کنیم/ همکاری و هماهنگی همه بخش‌ها ضروری است

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۵
مسائل و مشکلات را با چشم باز مدیریت کنیم/ همکاری و هماهنگی همه بخش‌ها ضروری است
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم همکاری و هماهنگی همه بخش‌های جامعه برای مدیریت آثار اقتصادی و اجتماعی شیوع بیماری کرونا، فرمانداران استان را به تعامل با گروه‌های مرجع و ارتباط تنگاتنگ با مردم و فعالان بخش‌های تولیدی و خدماتی توصیه کرد و گفت: شرایط فعلی کشور شرایط حساس و دشواری است و باید مسائل و مشکلات را با چشم باز مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی فرمانداران استان، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا همزمان با تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان، آزمون بزرگی بود که نشان داد ملت ایران در 40 سال گذشته به‌رغم همه مشکلات و فشارها، توانمندتر شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در بحث کرونا، هم در بخش درمان و تولید کالاهای اساسی و هم در بخش فرماندهی و مدیریت عملیات، قابلیت‌های خود را اثبات کرد و این بحران را به نحوی مدیریت کرد که هیچ مشکل حادی به وجود نیامد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه احتمال بروز برخی مشکلات ناشی از آثار اقتصادی و اجتماعی کرونا محتمل است، افزود: همه مسئولان در حوزه کاری خود باید به دقت مسائل را رصد کرده و با چشم باز برای مدیریت مشکلات تدبیر کنند.

پورمحمدی همچنین بر تعامل جدی فرمانداران استان با نمایندگان مجلس، نظارت بر عملکرد مدیران و کارکنان ادارات شهرستان‌ها، توجه جدی به مدیریت فضای کسب‌وکار و رصد مسائل بخش تولید و خدمات و مشکلات کارگری، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی ادارات و هم‌اندیشی و هم‌فکری با گروه‌های مرجع و تشکل‌های مردمی تأکید کرد.

نظر شما