با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی؛

نشست هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداری‌های منطقه ۳ کشور برگزار شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۷
نشست هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداری‌های منطقه ۳ کشور برگزار شد
نشست هم‌اندیشی معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های عضو کارگروه منطقه 3 کشور به منظور هماهنگی و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف اقتصادی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این نشست که با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی، تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی، راهکارهای تحقق جهش تولید، مسائل مربوط به تنظیم بازار و تدوین برنامه توسعه صنعتی و کشاورزی مشترک منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان در این نشست دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مورد بحث بیان کردند.

جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی درباره این نشست گفت: وزارت کشور و استانداری‌ها درخصوص پیگیری سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دولت، نقش نظارتی و هماهنگی دارند و این جلسه نیز در راستای تحقق این نقش تشکیل شد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت معاونت‌های هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌ها در اجرایی کردن سیاست های کلان اقتصادی، گفت: هماهنگی و هم‌فکری استان‌های همجوار می‌تواند موجب نزدیک شدن دیدگاه‌ها و حل بسیاری از مشکلات مبتلابه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز