رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی :

امروز شاهد اتحاد جامعه نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی بودیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۴۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۸۹۷
امروز شاهد اتحاد جامعه نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی بودیم
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور که ریاست مجمع انتخاباتی استان آذربایجان شرقی را به عهده داشت انتخاب یک رئیس هیئت با حداکثر آرا را نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایلخان نوری در صحبتهای خود به وحدت و اتفاق نظر حاصله در بین اعضای مجمع انتخاباتی اشاره کرده، گفت: کسب حداکثر رای، مسئولیت و رسالت خانم پورخورشیدی را در مدیریت هیئت استان آذربایجان شرقی سنگین می کند و انتخاب ایشان با حداکثر آرا نشان از اتحاد و اتفاق نظر اعضا با یکدیگر می باشد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ضمن تشکر از زحمات رحیم عادل مقام رئیس سابق هیئت استان، انتخاب پور خورشیدی به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به خانواده نجات غریق و غواصی استان تبریک گفت .
 
او با اشاره به اهمیت حضور بانوان در امور هیئت ها انتخاب یک خانم به مسئولیت رئیس هیئت استان را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: برای داشتن هیئتی قوی باید از تمامی اعضای هیئت، کاندیداهای محترم و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نحو احسن استفاده مناسب شود.
 
رئیس مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان هیئت های استانی را بازوان فدراسیون برشمرد و گفت: فدراسیون بدون هیئت های استانی نمی تواند موفقیتی کسب کند و ما در فدراسیون همیشه حامی و پشتیبان هیئت های استانهای سراسر کشور بوده ایم و امیدوارم این موضوع به هیئتهای شهرستانی نیز تسری پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز