استاندار آذربایجان شرقی:

مجاهدت‌های مدافعان سلامت در تاریخ ثبت می‌شود/ بیمه سلامت نقش مهمی در کاهش دغدغه‌های مردم داشت

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۰۰۳۳
مجاهدت‌های مدافعان سلامت در تاریخ ثبت می‌شود/ بیمه سلامت نقش مهمی در کاهش دغدغه‌های مردم داشت
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و ایثارهای دست‌اندرکاران نظام سلامت و بخش بهداشت و درمان استان در ماه‌های اخیر، گفت: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت همواره در یاد و خاطره مردم ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا را اولویت اصلی دولت و مدیریت ارشد استان در شرایط کنونی برشمرد و گفت: به اذعان دوستان و دشمنان، جمهوری اسلامی ایران عملکرد بسیار خوبی در کنترل و مقابله با این بیماری داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم بیمه سلامت در کاهش دغذغه‌های مردم، گفت: این موضوع از بهترین اقدامات در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید بوده و آرامش روانی و روحی همراهان بیمار و خود بیماران را به کمترین میزان ممکن کاهش داده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع تحریم‌ها و کاهش اثر فشارهای اقتصادی به مردم، گفت: در اثر این فشارها، نرخ تورم کشور در سال 92، 40 درصد و میزان رشد اقتصادی نیز منفی 7.8 درصد بود که پس از امضای برجام در سال 95، نرخ تورم، تک‌رقمی شد و میزان رشد اقتصادی به مثبت 5.6 رسید.

وی، عهدشکنی آمریکا و شیطنت صهیونیسم جهانی، رفتار خصمانه دولت‌های مرتجع منطقه و برخی اقدامات افراطی در داخل و خارج از کشور را عامل بسیاری از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط خطیر کنونی تلاش می‌کند و در این شرایط همکاری و تعامل همه قوا ضروری است.

در این آئین ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت استان در عرصه‌ای به مساحت 2200 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 891 مترمربع در هفت طبقه سازه‌ای افتتاح شد.

این ساختمان در کمتر از 27 ماه و با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز