دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی آذربایجان شرقی با مردم

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۷:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۰۵۶۶
دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی آذربایجان شرقی با مردم
رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان به همراه سایر مسئولین قضایی استان به مناسبت هفته ی قوه قضاییه در مصلی حضرت امام (ره) دیدار چهره به چهره با مردم را در قالب میز خدمت برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  پیش از  خطبه های نماز جمعه شهرستان تبریز رئیس دادگستری استان و دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی به مناسبت هفته قوه قضایی با استقرار در مصلای حضرت امام (ره)  و با رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعین شهرستانی را بررسی و دستورات قانونی لازم را جهت رفع مشکلات با حفظ استقلال قضات صادر کردند.

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان با مردم  که در قالب میز خدمت  و در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه برگزار شد مورد حمایت و تقدیر نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از رئیس کل دادگستری استان

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز از رئیس کل دادگستری استان در برپایی میز خدمت و برگزاری دیدارهای مردمی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت و افزایش اعتماد عمومی از اصلی ترین ارکان موجودیت قوه قضاییه می باشد افزود: برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم  توسط مسئولین قضایی استان در مساجد و مصلای اعظم امام خمینی(ره) شهرستان تبریز کاری شایسته و جهادی در راستای پیشبرد اهداف نظام است و عملکرد مسئولان قضایی استان مخصوصاً رئیس کل دادگستری استان در این مورد قابل تقدیر است.

 

نظر شما