انتخاب میر محمدی بعنوان رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۱۶۹۴
انتخاب میر محمدی بعنوان رئیس جدید هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان آذربایجان شرقی سید جلال میر محمدی بعنوان رئیس جدید آن هیئت بمدت چهار سال انتخاب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان به ریاست مقصودلو سرپرست فدراسیون و بهتاج مدیرکل ورزش و جونان استان و سایر اعضا برگزار و سید جلال میر محمدی با کسب 10 رای به عنوان رئیس جدید هیئت از طرف اعضای مجمع انتخاب شد.

سید جلال میر محمدی با قدردانی از افرادی که وی را لایق خدمت رسانی به جامعه ورزش بولینگ، بیلیارد و بولس استان دانستند، گفت: در نظر دارم مسابقات متعدد استانی را بطور منظم برگزار کنیم تا بتوانیم مجوز میزبانی مسابقات ملی رنکینگ کشوری و بین المللی را در رشته های پاکت و اسنوکر در تمامی سطوح برای استان آذربایجان شرقی کسب کنیم .
وی توجه به برگزاری کلاس های دانش افزایی، مربیگری و داوری را مهم ترین شاخصه یک هیئت برشمرد و مطرح کرد: بروز رسانی دوره های داوری، مربیگری، توسعه علمی، آموزشی، فرهنگی، سخت افزاری و پشتیبانی هیئت بولینگ، بیلیارد جز اولویت های مهم کاری هر هیئت است که باید بطور منظم اجرا و برگزار شوند.
 
میر محمدی مهم ترین برنامه های خود در تقویت هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان آذربایجان شرقی را امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای تعامل با مدارس دولتی و غیردولتی در جهت استعدادیابی دانش آموزان، تلاش در جهت گنجاندن ورزش بولینگ و بیلیارد در برنامه های ادارات و سازمانها دولتی و خصوصی ، هماهنگی با کارخانجات و شرکت های تولیدی در جهت حمایت از ورزش بولینگ و بیلیارد استان اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز